جستجو

فراخوان معماری دانشجویی «فیلادلفیای بهتر» سال ۲۰۱۸ با موضوع «پارک آینده» منتشر شد.

■ مهلت: ۶ مهر ۱۳۹۶ ■

■ این مسابقه توسط کمیته گرامی داشت «Ed Bacon» مرکز معماری و طراحی فیلادلفیا برای دانشجویی در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاهی از تمام کشورهای جهان منتشر شده است.
■ رقابت امسال در جستجوی ایده های خلاقانه با تفسیرهای آزاد درباره آنچیزی است که «پارک» های آینده در یک شهر پرجمعیت و پیشرفته قرن بیست و یکمی می توانند باشند و از تیم های شرکت کننده دعوت می کند تا چشم انداز های گسترده خود را درباره این موضوع که چگونه سرمایه های طبیعی و فرهنگی فعای فیلادلفیا می تواند به نحو بهتری به جوامع همسایه ـ هم بصورت فیزیکی و هم در ذهن ساکنین و بازدیدکنندگان ـ متصل شوند، به اشتراک بگذارند.
■ این مسابقه به شدت تیم هایی را تشویق به مشارکت در مسابقه می کند که از اعضای دارای تخصص های مختلف همچون معماری، برنامه ریزی شهری، طراحی (صنعتی، گرافیک و …)، معماری منظر، سلامت عمومی، توسعه اقتصادی، علوم محیط زیست، قوانین املاک و مستقلات، تجارت و یا سایر زمینه هایی که می توانند ایده های خلاقانه به طرح پیشنهادی اضافه کنند تشکیل شده باشد. طرح های ارائه شده توسط تیم های دارای اعضای مختلف در تاریخ برگزاری این رقابت همواره بهترین پیشنهادها بوده اند.

≡ سایت اجرای اثر
■ محل های درنظر گرفته شده برای رقابت امسال «Broad Street» در فیلادلفیای جنوبی، «Lehigh Avenue» در فیلادلفیای شمالی یا «Chester Avenue» در فیلادلفیای غربی خواهد بود. شرکت کنندگان می توانند برای یک یا هرسه طرح ارسال کنند، گرچه بسیار مهم است که توضیح بدهند جطور هر یک با جامعه محلی ارتباط برقرار می کند، نه ارتباطات آنها با یکدیگر.

≡ جوایز
■ جایزه اول مبلغ ۵۰۰۰ دلار است و به پروژه های دوم و سوم هم جوایزی اهدا می شود.
■ یک لوح تقدیر هم به یکی از آثار اهدا می شود.

≡ هزینه ثبت نام
■ ثبت نام در این مسابقه رایگان است.

  • ≡ لینک ها و دانلودها
  • ■ معرفی مختصر مسابقه
  • ثبت نام

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه