جستجو

فراخوان مقاله سومین کنفرانس بین المللی بررسی مسائل جاری زبان ها، گویش ها و زبان شناسی منتشر شد.

■ مهلت: ۹ آبان ۱۳۹۷ ■

سومین کنفرانس بین المللی بررسی مسائل جاری زبان ها، گویش ها و زبان شناسی توسط مؤسسه پژوهشگران اندیشمند و با همکاری دانشگاه های مختلف برگزار می گردد.

کنفرانس با هدف بررسی مسائل جاری مرتبط با زبان ها و گویش های مختلف مانند فارسی، عربی، ترکی و کردی برگزار خواهد شد.

از تمامی پژوهشگران، دانشگاهیان و دانشجویان دعوت می گردد تا پژوهش های خود را به یکی از زبان های فارسی، انگلیسی یا عربی ارائه نمایند.

در حقیقت کنفرانس فرصت مناسبی برای به اشتراک گذشتن یافته های علمی متخصصین در زمینه های مختلف زبان شناسی، ادبیاتی و ترجمه مرتبط با زبان ها و لهجه های مختلف می باشد.

علاوه بر ایندکس نمودن مقالات منتخب در پایگاه سیویلیکا، مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر می شوند.

خدمات اختیاری ویژه اتباع غیر ایرانی

الف) اقامت رایگان : با توجه به حمایت اسپانسر از شرکت کنندکان غیر ایرانی به جهت ورود  به کشور، شرکت کنندگان غیر ایرانی می توانند از اسکان رایگان استفاده نمایند تحت شرایط: ((۱) اسکان در روز های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه(مورخ ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) صورت می گردد. (۲) اسکان در اتاق های چهار نفره خوابگاه دانشگاه یا مهمان سرا صورت می گیرد.).

ب) نقل و انتقال رایگان : تمامی خدمات نقل و انتقال از فرودگاه به محل اسکان و از محل اسکان به محل برگزاری کنفرانس و بالعکس بصورت رایگان صورت می گیرد.

پ) خوراک رایگان : ناهار و شام در روز های پنج شنبه و جمعه(مورخ ۱۱ و ۱۲ بهمن ۱۳۹۷) بصورت رایگان می باشد.

ت) تور یک روزه رایگان : تور یک روزه رایگان برای روز شنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ جهت بازدید از شهر تاریخی شوشتر بصورت رایگان اختصاص می یابد.

ث) و دیگر خدمات رایگان.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه