جستجو

فراخوان مقاله مجله‌ی مهندسی عمران «Civil Engineering Journal» نمایه شده در ISI منتشر شد.

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در فراخوان های علمی و پژوهشی، مجله‌ی مهندسی عمران (Civil Engineering Journal) با نمایه بین‌المللی ISI مفتخر است تا مقالات دانشجویان و پژوهشگران در حوزه­ی مهندسی عمران را منتشر نماید. مجله‌ی مهندسی عمران تمام بخش­های علمی و عملی مهندسی عمران را پوشش می­دهد و با استفاده از هیئت تحریره‌ی بین‌المللی مقالات را ارزیابی و منتشر می‌نماید.

■ شایان ذکر است که به کلیه مقالات منتشر شده در مجله مهندسی عمران، شناسه DOI اختصاص می‌یابد.

■ این مجله به صورت ماهانه منتشر می­گردد و فرآیند داوری و پذیرش مقالات در مدت زمان ۳ تا ۴ هفته می­باشد، که پس از پذیرش، در شماره‌ی همان ماه چاپ خواهد گشت.

≡ دارای نمایه‌های بین المللی:

Thomson Reuters Master Journal List (Web of Science), Crossref (DOI)Index Copernicus, Google Scholar (USA), COPE (UK), ProQuest (USA), BASE (Germany), ZDB OPAC (Germany), TIB (Germany), EZB (Germany), ZB MED (Germany), SafetyLit (USA), Scientific Indexing Services (USA), Global Impact Factor (GIF), PBN (Poland), WZB (Germany), Directory of Science (USA).

■ لینک ISI مجله در تامسون رویترز:

http://ip-science.thomsonreuters.com/cgi-bin/jrnlst/jlresults.cgi?PC=MASTER&ISSN=2476-3055

برای مشاهده­ ی جزییات بیشتر در مورد اهداف و نحوه­ی ارسال مقاله به سایت مجله مراجعه نمایید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه