جستجو

فراخوان مقاله همایش ملّی فلسفه کلام با محوریت آرای آیت‌الله سبحانی منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ■

  • به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در تسنیم، فراخوان مقاله همایش ملی فلسفه کلام با محوریت آراء و اندیشه‌های آیت‌الله سبحانی که همزمان با روز جهانی فلسفه برگزار خواهد شد، از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، برگزار کننده این همایش منتشر شد.
  • «فلسفه علم کلام (چیستی و هستی فلسفه کلام)، مسائل فلسفه کلام (چیستی، هستی، تطوّر علم کلام و …)،‌ ترابط علم کلام با علوم اسلامی انسانی (فقه، اصول فقه، فلسفه، تاریخ و …)، آراء و اندیشه‌های کلامی آیت‌الله سبحانی و نقش آیت‌الله سبحانی در تبیین، رشد و گسترش علوم عقلی، آراء و اندیشه‌های فقهی و اصولی آیت‌الله سبحانی، آراء‌ تفسیری و آرای ایشان در علوم حدیث، تاریخ» از جمله محورهای این فراخوان به شمار می‌رود.
  • علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ گروه کلام مکاتبه و یا با شماره تماس ۰۲۵۳۷۶۰۳۵۷۱ داخلی ۱۴۲ تماس حاصل کنند.
  • گفتنی است، همایش ملی فلسفه کلام همزمان با روز جهانی فلسفه و نیمه دوم آبان ماه سال جاری در دو شهر قم و تبریز برگزار خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه