جستجو

فراخوان نخستین جشنوارۀ ادبی «روایت انقلاب» توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نخستین دورۀ جایزۀ مردمی و ادبی «شهید سید علی اندرزگو»، در شهریور سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. دبیرخانۀ جایزه از کلیۀ نویسندگان، مترجمان و ناشران در سه گروه: «۱٫داستان بلند، رمان و شعر بزرگ‌سال ۲٫داستان کودک و نوجوان و ۳٫روایت تاریخ» دعوت می‌کند آثار ادبی خود را با درون‌مایۀ «مبارزۀ ادبی با تحریف تاریخ معاصر» و «بیان حقایق و روشنگری دربارۀ رژیم پهلوی»‌ به دبیرخانۀ جایزۀ شهید سیدعلی اندرزگو ارسال نمایند.

شرایط شرکت در جایزه

همۀ آثار تولیدی اعم از نشر و بازنشر در سال‌های ۹۵ ،۹۶ و ۹۷ که دارای درون‌مایۀ مدنظر جایزه باشند، می‌توانند در این جایزه شرکت کنند.

مهلت و شیوۀ ارسال آثار

  • پدیدآورندگان می‌بایست دو نسخه از آثار خود را تا نیمۀ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیرخانۀ جایزه به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰ با کد پستی: ۱۳۱۴۶۷۳۸۸۴ ارسال کنند. شمارۀ تلفن دبیرخانه : ۰۲۱۶۶۹۷۶۴۸۲، داخلی ۲۰۸ و ۲۰۹ .

زمان برگزاری جایزه

  • زمان برگزاری جایزه، شهریور‌ سال ۹۸ و هم‌‌زمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو خواهد بود. زمان دقیق و محل برگزاری جایزه متعاقباً می‌شود.

جوایز جشنواره

  • برگزیدگان جایزۀ شهید اندرزگو در آیین سالانۀ اهدای این جایزه معرفی و تجلیل خواهند شد و به برگزیدگان، علاوه بر جوایزه نقدی، معنوی و فرهنگی، لوح یادبود و نشان جایزۀ شهید سیدعلی اندرزگو اهدا می‌شود.

برای ورود به وبسایت جشنواره جشنوارۀ ادبی «روایت انقلاب» اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه