جستجو

≡ فراخوان نخستین جشنواره نقاشی اینستاگرامی اُنر منتشر شد. ≡

 

نخستین جشنواره نقاشی اینستاگرامی اُنر (owner) با هدف حمایت از خانواده و پاس نهادن به خلاقیت کودکان و نوجوانان برای سنینِ ٧ تا ١٢ سال (گروه اول) و ١٢ تا ١۶ سال (گروه دوم) در فضای مجازی برگزار می‌گردد:
نقاشی کنید، لایکِ بیشتر بگیرید و جایزه ببرید
■ گام اول: به صفحه اینستاگرامی ما به آدرس owner_ir سر بزنید.
■ گام دوم: خانوادۀ اُنر را می بینید که با محصولات اُنر برخوردی استعاری کرده‌اند. برای مثال؛
دخترِ خانواده از «ماژیک علامت زن» به عنوان چراغ قوه استفاده کرده و پسرِ خانواده از «جامدادی» به عنوان قایق برای دریانوردی‌اش و پدرِ خانواده با «قیچی مُدل بُر» چمن‌های حیاط را کوتاه کرده و مادرِ خانواده با «مدادرنگی» شال‌گردن بافته است.
■ گام سوم: شما نیز می‌توانید خانواده خودتان را نقاشی کنید و با استفاده از محصولات اُنر در نقاشی‌تان؛ فضایی بسازید، عکس بگیرید و برای ما دایرکت کنید.
■ گام چهارم: لطفا نام و نام خانوادگی، سن و مقطع تحصیلی را به صورت جداگانه دایرکت کنید. (روی نقاشی‌‌ها ننویسید)
■ گام نهایی: اُنر پس از بررسی‌های اولیه ، عکس‌های ارسالی شما را در پیج خود به نمایش می‌گذارد و به پنج نفر از هر گروه اول که بیشترین لایک‌ها را گرفته‌اند (به دلیل ایده و اجرای خلاق‌شان ) ،تبلت دانش آموزی به همراه یک بسته محصولات اُنر و گروه دوم ، تبلت به همراه یک بسته محصولات اُنر جایزه می‌دهد.

≡ اینستاگرام: https://www.instagram.com/owner_ir

■ مهلت ارسال آثار: ٣٠ بهمن ‌ماه ۱۳۹۵
■ اهدای جوایز: ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۵

■ لازم به یادآوری است که اُنر برای استفاده از آثار پذیرفته شده در تبلیغات خود؛ چاپ در آگهی‌ها یا بروشور و دیگر اقلام تبلیغاتی با ذکر نام صاحب اثر آزاد خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه