جستجو
پوستر فراخوان نمایشنامه دومین مسابقه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی استعدادهای تازه

فراخوان نمایشنامه نویسی دومین مسابقه‌ی استعدادهای تازه توسط «حوزه هنری کودک و نوجوان» منتشر شد.

■مهلت: ۳۰ آبان■

فراخوان دومین مسابقه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی “استعدادهای تازه” به منظور شناسایی، تقویت و معرفی استعدادهای تازه در عرصه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان، توسط “حوزه هنری کودک و نوجوان” منتشر شد.

موضوعات دینی، تعلیمی- تربیتی، دفاع مقدس و سبک زندگی از جمله موضوعات دارای اولویت در این مسابقه هستند.

همچنین در شرایط شرکت در مسابقه آمده است: اثری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که تاکنون از نویسنده‌ی آن نمایش‌نامه‌ای به چاپ نرسیده باشد و لازم است مضمون آثار ارسالی نیز حتما درباره‌ی خردسالان، کودکان و نوجوانان باشد. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از یک نوسنده نیز وجود ندارد.

گفتنی است حوزه هنری کودک و نوجوان، ۲۰ نویسنده‌ی مستعد شرکت‌کننده در مسابقه را بر اساس اولویت انتخاب خواهد کرد و فرصت آموزش یک‌ساله را به صورت رایگان برایشان فراهم می‌کند.

[irp]

بنا بر اعلام این فراخوان آخرین مهلت دریافت آثار ۳۰ آبان ماه بود و تاریخ اعلام نتایج نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

جوایز نفرات اول تا سوم این رقابت، مجموعا ۴۵میلیون ریال اعلام شده که علاوه بر لوح تقدیر، اهدا خواهد شد. همچنین آثار منتخب نیز بعد از تایید شورای نمایش برای چاپ، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است دبیرخانه‌ی مسابقه‌ی “استعدادهای تازه” در حوزه هنری کودک و نوجوان به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان دوازدهم، پلاک ۳ واقع است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن ۸۸۵۰۴۶۱۹ تماس حاصل فرمایند.

خاطرنشان می‌شود اولین مسابقه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان “استعدادهای تازه” در سال ۱۳۹۲ توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه