جستجو
پوستر فراخوان نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی و معاصر International Art Exhibition NordArt 2024

فراخوان نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی International Art Exhibition NordArt 2024 آلمان منتشر شد.

  • مهلت: ۹ آبان ۱۴۰۲

رویداد NordArt یک نمایشگاه بین المللی سالانه هنرهای تجسمی در بودلسدورف آلمان است که توسط Kunstwerk Carlshütte برگزار می شود. Kunstwerk Carlshütte یک ابتکار فرهنگی غیرانتفاعی است و از سال ۱۹۹۹ نمایشگاه بین المللی NordArt را سازماندهی کرده است. NordArt یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنر معاصر در اروپا است که هر ساله برگزار می شود. نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، عکس‌ها و اینستالیشن‌های بیش از ۲۰۰ هنرمند منتخب شناخته شده بین‌المللی و همچنین تازه کار از سراسر جهان به عنوان یک اثر هنری به یاد ماندنی بین ژوئن تا اکتبر گرد هم می‌آیند.

درباره مسابقه

این نمایشگاه بر اساس دیدگاه‌های مختلف فرهنگ‌های منحصربفرد شرکت کنندگان رشد می‌کند، اما همزمان روشن می‌سازد که شرق و غرب، جنوب و شمال افکار مشترک زیادی دارند. به منظور امکان بینش عمیق تر، NordArt هر سال یک غرفه را به یک کشور متفاوت از سال های قبل اختصاص می دهد،پروژه های ویژه ای را ارائه می کند و با سفارت ها، مؤسسات فرهنگی و متصدیان کشورهای مختلف همکاری می کند.

  • سرپرست اصلی NordArt ولفگانگ گرام و کیوریتور ارشد آن اینگا آرو است.
  • محوطه نمایشگاه شامل سالن های ریخته گری تاریخی Carlshütte با ۲۲۰۰۰ متر مربع مساحت، ساختمان جذاب ACO Wagenremise و ۸۰۰۰۰ متر مربع پارک مجسمه است. تور مجازی در وب سایت نمایشگاه تصوری از محوطه نمایشگاه به شما می دهد. در یوتیوب می‌توانید فیلم‌هایی درباره NordArt و هنرمندان آن پیدا کنید.
  • هنرمندان از سراسر جهان می توانند برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.
  • درخواست شرکت در NordArt ترجیحاً آنلاین است. همچنین، درخواست ها را می توان از طریق پست یا ایمیل ارسال کرد.
  • انتخاب آثار هنری تا اواسط فوریه ۲۰۲۴ توسط هیئت داوران انجام می شود. لیستی از هنرمندان برگزیده و پروژه های ویژه تا ابتدای مارس ۲۰۲۴ در وب سایت نمایشگاه منتشر خواهد شد. به همه هنرمندان دعوت شده اطلاع داده می شود و از آنها خواسته می شود تا شرکت خود را تایید کنند و مدارک را برای کاتالوگ ارسال کنند.
  • تحویل آثار هنری منتخب تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.
  • توجه داشته باشید که به دلایل سازمانی امکان ارسال اطلاعیه جداگانه برای متقاضیان غیر منتخب وجود ندارد.
  • رشته های موجود شامل نقاشی، مجسمه سازی، اینستالیشن، عکس و … است.
  • هنرمندان مسئولیت حمل و نقل آثار هنری خود از جمله حمل و نقل بین المللی به محل نمایشگاه را بر عهده دارند. لوگوی حامیان رسمی هنرمندان در کاتالوگ، تابلوهای نمایشگاهی و وبسایت نوردآرت منتشر خواهد شد.
  • کلیه آثار هنری تحویلی از زمان تحویل تا زمان جمع آوری تحت شرایط بیمه عمومی بیمه خواهند بود.
  • نصب آثار هنری توسط تیم NordArt (در صورت نیاز توسط هنرمند) انجام می شود.
  • جعبه‌های حمل و نقل و بسته‌بندی در NordArt ذخیره می‌شوند و بعد از نمایشگاه دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • آثار هنری به نمایش گذاشته شده می توانند برای فروش عرضه شوند. NordArt یک نمایشگاه غیرانتفاعی است و هیچ کمیسیونی دریافت نمی کند. ما جزئیات خریداران بالقوه را به هنرمندان منتقل می کنیم و آنها فاکتور را مستقیماً برای خریداران ارسال می کنند. آثار فروخته شده پس از پایان نمایشگاه آماده جمع آوری توسط خریداران می باشد.
  • جایزه NordArt به ارزش ۱۰۰۰۰ یورو از سال ۲۰۱۰ توسط Hans-Julius و Johanna Ahlmann اهدا شده است. این جایزه سالانه به یک هنرمند اهدا می شود. برنده جایزه در پایان نمایشگاه اعلام می شود و از او برای شرکت مجدد در NordArt دعوت می شود. مراسم اهدای جوایز در افتتاحیه NordArt در سال بعد برگزار می شود.

ثبت نام آنلاین

مرحله ۱:

فیلدهای متنی را با اطلاعات شخصی پر کنید و رزومه هنرمند را آپلود کنید (فایل Word یا PDF، حداکثر ۱ مگابایت).
مطالب اضافی (اختیاری): متون، مقالات، نظرات (فایل Word یا PDF، حداکثر ۱ مگابایت).

مرحله ۲:

زمینه را انتخاب کنید (نقاشی، مجسمه، اینستالیشن، عکس و غیره). امکان انتخاب چندگانه وجود دارد.
اگر می‌خواهید کار خود را در محل انجام دهید یا نیاز به نصب شخصی دارید، لطفاً «Artist in Residence» را انتخاب کنید و توضیحات پروژه خود را آپلود کنید (فایل Word یا PDF، حداکثر ۱ مگابایت). توضیحات شامل: شرح پروژه، مدت اقامت در محل، مواد مورد نیاز. عکس ها یا طرح ها را نیز می توان در مرحله ۳ اضافه کرد.

مرحله ۳:

تصاویر آثار هنری را که می‌توانند در NordArt نشان داده شوند بارگذاری کنید: حداکثر ۱۰ فایل (هر کدام حداکثر ۱ مگابایت / JPG، GIF، PNG یا PDF). فیلدهای متنی را با اطلاعات پر کنید. فیلد «پیوند وب»: پیوند برای کار ویدیویی یا ویدیوی اثر هنری.
پس از ارسال، تأییدیه دریافت به طور خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

ثبت داده ها از طریق این فرم به درخواست صریح هنرمند انجام می شود و هدف انحصاری برقراری ارتباط بین هنرمند و نورد آرت را دنبال می کند. مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) برای تمام پردازش های بیشتر داده ها اعمال می شود.

ثبت نام جایگزین:

اسناد درخواست از طریق پست یا ایمیل ارسال شوند:

۱. فرم درخواست (PDF) – لطفا از اینجا دانلود و پر کنید.
۲. رزومه هنرمند (curriculum vitae)
۳. تصاویر حداکثر. ۱۰ اثر هنری که می توانند در NordArt نمایش داده شوند. لطفاً همه تصاویر را با عنوان، سال مبدا، تکنیک و اندازه ـ در نام فایل یا با فایل اضافی ـ برچسب بزنید.
اختیاری: اطلاعات اضافی و کاتالوگ های شما. آثار برای NordArt همچنین می توانند در کاتالوگ علامت گذاری شوند. لطفا هیچ اثر هنری اصلی از طریق پست ارسال نکنید.
استرداد مدارک درخواست امکان پذیر نیست.
لطفا مدارک را حداکثر تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ ارسال کنید (مهر پست).

آدرس پستی:

Kunstwerk Carlshütte – NordArt Office
Am Ahlmannkai
۲۴۷۸۲ Büdelsdorf
Germany

از طریق ایمیل به: application@kunstwerk-carlshuette.de

هزینه شرکت در مسابقه

  • رایگان است.

جوایز مسابقه

  • جایزه اصلی مسابقه: ۱۰۰۰۰ یورو است و هر سال یک هنرمند جایزه می گیرد.
  • جایزه انتخاب عمومی: بازدیدکنندگان می توانند به هنرمند مورد علاقه خود رای دهند. سه جایزه انتخاب عمومی وجود دارد و به هر کدام ۱۰۰۰ یورو تعلق می گیرد.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

5 پاسخ

  1. سلام وقت شما بخیر ،من قسمت ثبت نام جایگزین رو متوجه نشدم،از طریق ایمیل میشه ارسال کرد مدارک رو دیگه؟
    اون قسمت که گفتین ارسال مدارک حداقل تا ۳۱ اکتبر ( مهر پست) نوشتین متوجه نشدم ؟

    1. سلام. منظور اینه اگر نتونستید از طریق فرم آنلاین ثبت نام کنید، از راه های جایگزین استفاده کنید. در اون صورت اون مهلت هم زمانیه که مدارک رو به پست تحویل می دید و روش مهر می خوره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه