جستجو
فراخوان نمایشگاه چهره و سردیس ها

 فراخوان نمایشگاه چهره و سردیس ها منتشر شد.

به منظور ارج نهادن به فعالیت ها و حمایت از هنرمندان برنامه ریزی برای نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان چهره و سردیس ها با هدف نمایش و فروش آثار هنری با محوریت چهره و سردیس در بهمن ماه ۱۳۹۸ صورت پذیرفته است. این رویداد درمجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش و با حمایت سازمان منطقه آزادکیش و مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش و مدیریت وهنرگردانی موسسه طرح فضا –گروه فرا برگزار می شود.

≡ شرایط شرکت در نمایشگاه:

■ عنوان نمایشگاه : چهره و سردیس ها
■ رشته های هنری : نقاشی – نگارگری – مجسمه سازی
■ تکنیک و ابعاد : آزاد بدون محدودیت در سبک و اجرا
■ گواهینامه : پس از اتمام مدت نمایشگاه، برای کلیه هنرمندان گواهی دو زبانه شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد.

■ جوایز:

  • نفرات اول تا سوم منتخب هیئت داوران و یک انتخاب مردمی در سه رشته نقاشی – نگارگری و مجسمه سازی جمعا”۱۲ هنرمند برگزیده تندیس نمایشگاه بعلاوه پرداخت هزینه های حضور بصورت میهمان ویژه دوره رزیدنسی (اقامت هنری ) بهارانه سال ۱۳۹۹در جزیره کیش می باشد.

≡ مراحل و هزینه ثبت نام:

■ مرحله اول : جهت انتخاب اولیه حضور در نمایشگاه ، هر هنرمند حداکثر می تواند تصویر ۱۰ اثر با فرمت jpg و رزولیشن حداکثر ۳۰۰ dpi را از طریق تلگرام شماره ۰۹۰۱۶۵۱۶۴۱۶ و یا ایمیل زیر ارسال نمایند : kish.museum@gmail.com
■ مرحله دوم : پس بررسی وتایید حداکثر تا سه اثر ازمیان آثار هر هنرمند به مرحله دوم و حضور در نمایشگاه پذیرفته خواهند شد و به منتخبین مرحله دوم اطلاع رسانی می گردد و با پرداخت ۲۰۰ هزارتومان برای هر اثر بهمراه لیبل و استیت منت طبق فرمت مجموعه که مرحله اولیه به منتخبین اعلام خواهد شد با اصل آثار از طریق پست یا باربری هوایی و زمینی به آدرس جزیره کیش – جاده جهان روبروی کشتی یونانی موزه نماد ارسال می گردد.

≡ توضیح مهم:

۱- مبلغ ۲۰۰هزارتومان برای هر اثر تا ابعاد۱۰۰×۱۰۰ سانت برای نقاشی و ابعاد ۵۰×۵۰ ×۱۰۰ سانت برای سردیس ها است و ابعاد بزرگترنیز به نسبت ابعاد پایه محاسبه ودر فرم ثبت نام مرحله دوم برای هنرمندان اعلام میشود .
۲- کلیه آثارتوسط هنرمندان به محل موزه به آدرس جزیره کیش روبروی کشتی یونانی مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش از طریق پست یا باربری هوایی یا زمینی ارسال خواهند شد ودر صورت عدم فروش برگشت آثار نیز با پس کرایه شدن آثار به هنرمندان عودت خواهد شد.

≡ تقویم نمایشگاه:

■ آخرین مهلت ارسال آثار مرحله اول جهت بررسی وانتخاب اولیه ۳۰ آذر۱۳۹۸می باشد.
■ انتخاب آثار مرحله اول و اعلام به منتخبین اولیه تا ۱۰ دی می باشد
■ آخرین مهلت ارسال آثار جهت حضور در نمایشگاه ۲۰دی ماه ۱۳۹۸می باشد.
■ افتتاحیه نمایشگاه ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ می باشد.
■ اعلام برندگان ۱۵اسفند ماه ۱۳۹۸ می باشد.

≡ راه های ارتباطی ما:

■ تلگرام : ۰۹۰۱۶۵۱۶۴۱۶
■ واتساپ : ۰۹۱۹۲۳۹۹۶۸۹
■ اینستاگرام : kish.museum
■ اینستاگرام : fara_art_online
■ تلفن : ۸۸۹۷۸۱۶۶-۰۲۱
■ تلفن : ۸-۲۶۴۰۰۵۵۶ -۰۲۱
■ ایمیل: kish.museum@gmail.com

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه