جستجو

فراخوان نمایشگاه گروهی پاریس گروه هنری نیدراآرت منتشر شد.

■ مهلت ارسال جهت بررسی آثار: ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ ■

■ گروه هنری نیدراآرت در ادامه سلسله نمایشگاههای بین المللی خود برای سومین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی پاریس می نماید که در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۳۹۷ بمدت یک هفته در گالری لیندا فارل شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.
■ رویکرد این نمایشگاه کشف و معرفی استعدادهای نوظهوراز تمام رشته های هنرهای تجسمی وکمک به برقراری ارتباط هنرمندان ایرانی با مخاطبان خارج از ایران است.
■ ارسال آثار جهت بررسی رایگان می باشد.

■ پذیرش آثار بدون محدودیت سنی، از تمامی تکنیک ها و استایل ها، در ابعاد اعلام شده بلامانع است. در ارتباط با آثار راه یافته به نمایشگاه، تصاویر با فرمت jpg، با کیفیت مناسب و هم چنین اطلاعات شناسنامه اثر شامل عنوان، اندازه و سال خلق اثر می بایست به نماینده و یا مسئولین برگزاری نمایشگاه فرستاده شود.

≡ بعد از اتمام مدت نمایشگاه برای هنرمندان گواهی شرکت در نمایشگاه و کاتالوگ نمایشگاه اهدا خواهد شد.
■ آثار هنرمندان راه یافته به نمایشگاه به مدت یک سال در وب سایت اینترنتی نیدراآرت جهت فروش آنلاین قرار داده خواهد شد.
■ موضوع نمایشگاه آزاد و بدون مغایرت با ارزش های اخلاقی، دینی و سیاسی می باشد، آثار دارای بیان و اصول بنیادی هنر در تمامی رشته های تجسمی شامل نقاشی، نقاشیخط، چاپ و چاپ دستی ، عکاسی، هنر دیجیتال، تصویرسازی و گرافیک پذیرفته خواهد شد.

■ نحوه شرکت بدین ترتیب می باشد که هنرمند ابتدا نمونه آثار، اطلاعات تماس و همینطور رزومه خود را به آدرس ایمیل نیدرا آرت (nidra.art@gmail.com) ارسال می کند. پس از بررسی آثار توسط کارشناسان نیدرا آرت و گالری، در صورت تایید، برای هنرمندان راه یافته به نمایشگاه از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد.

■ ابعاد آثار پارچه ای که قابلیت رول شدن دارند، می بایست به اندازه ۷۰*۵۰ سانتی متر باشد و حداکثر ابعاد آثار مقوایی و غیر قابل رول ۴۰*۳۰ سـانتی متر می باشد.
■ در شهر محل برگزاری نمایشگاه، آثار پارچه ای شاسی و آثار مقوایی قاب خواهند شد.
■ هزینه ورودی هر اثر جهت شرکت در نمایشگاه بعلاوه هزینه پست رفت و برگشت، هزینه قاب و شاسی، تبلیغات، پوستر و کاتالوگ جمعا ۲۵۰ یورو می باشد که معادل ریالی این مبلغ به شماره حساب بانکی در ایران واریز می شود.

≡ راه های ارتباطی با مسئولین نیدرا آرت از طریق تلگرام، واتساپ و یا تماس تلفنی:
≡ شماره های تماس تلفنی:
■ خانم سلطانی: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۵۱۲۳۳
■ آقای محمدزاده: ۰۰۹۰۵۳۵۰۱۷۹۰۵۸
≡ شماره های تلگرام:
■ خانم سلطانی: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۵۱۲۳۳
■ آقای محمدزاده: ۰۰۹۸۹۱۲۳۲۶۱۲۴۶

≡ قیمت پایه آثار توسط هنرمند اعلام می شود اما قیمت نهایی را گالری با توجه به شرایط تعیین می کند.
در صورت فروش٬ ۲۰٪ از مبلغ فروش بعنوان سهم گالری کسر و باقی مانده مبلغ حداکثر دو هفته بعد از اتمام نمایشگاه بحساب بانکی هنرمند واریز می گردد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه