جستجو
پوستر فراخوان مسابقه بین المللی فیلم و عکس مهر محرم

فراخوان نهمین مسابقه بین المللی فیلم و عکس مهر محرم منتشر شد.

■مهلت عکس: ۲۰ آذر■

  • سوگواره عکس «مهرمحرم» با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه از سال ۱۳۸۷ در سمنان آغاز بکار نمود . تا کنون هشت دوره آن بطور متوالی برگزار شده است و به حول و قوه الهی نهمین سوگواره با عنوان « دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس مهرمحرم » با هدف همگرایی و هم افزایی ملی و بین المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی بویژه در حوزه فضای مجازی و تلفن همراه با  کسب مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال برگزاری می باشد.
  • دبیر اجرایی سوگواره بین المللی «مهرمحرم» ، بخش های مسابقه فیلم را شامل : داستانی کوتاه ، مستند ، نماهنگ ، پویانمایی ، تجربه ( تولید اثر با دوربین تلفن همراه) و بخش های مسابقه عکس را شامل : تک عکس حرفه ای،مجموعه عکس و تجربه ( تولید اثر با دوربین تلفن همراه) معرفی نمود که جزئیات بیشتر هر بخش در فراخوان منتشره بر روی سایت www.MehreMoharram.ir در دسترس همگان می باشد.
  • موضوعات این مسابقه نیز مراسم و آئین های عزادارای درماه محرم در شهرها و روستاهای استان سمنان، ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان،نگاه های هنری نو و خلاقانه به واقعه عاشورا و قیام خونین امام حسین (ع) و راهپیمایی اربعین حسینی و زوایای هنری به یاد ماندنی از این سفر زیارتی عظیم عنوان گردید.
    دبیر اجرایی سوگواره بین المللی «مهرمحرم» زمان آغاز اجرای مسابقه را از یکم محرم (۱۲ مهرماه ۱۳۹۵) و آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ آذر (۲۰ روز بعد از اربعین) اعلام نمود که داوری آثار از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی ماه انجام و مراسم اختتامیه در دهه فجر ۹۵ در سمنان خواهد بود.
  • قدس پور از اضافه شدن بخش داوری مردمی شاخص محور خبر داد و گفت : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سواد رسانه ای مردم برای نخستین بار بخش داوری مردمی شاخص محور به مسابقه «مهرمحرم» اضافه گردیده که به مرور زمان با رسیدن آثار به دبیرخانه مسابقه فعالیت خود را آغاز خواهد نمود که به کسانی که در داوری مردمی بیشترین مشارکت را داشته باشند جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.همچنین بر استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی پرمخاطب نیز تاکید گردید.
  • منبع حبر: وبسایت برگزارکننده

[irp]

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه