جستجو

فراخوان هفتمین دوره رقابت بین المللی Marianne Brandt ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

■ این مسابقه در سال ۲۰۱۹ هفتمین فراخوان خود را همزمان با صدمین سالگرد تاسیس باوهاوس در سراسر آلمان و جهان اعلام نموده است. این رویداد بین المللی بر پتانسیل کاربردی و استعاری شیشه، به عنوان یک ماده که تاثیر بی نظیری در ساخت و شکل گیری مدرسه طراحی آلمانی داشته است، متمرکز می باشد. هر روز دنیا را از طریق شیشه میبینیم، عینک ها، پنجره ها، کابل ها و فیبرهای نوری هستند که اطلاعات از طریق آن ها عبور می کند همچنین شیشه جلو اتومبیل ها، لنزهای میکروسکوپ، تلسکوپ و دوربین ها. این مهم ترین وسیله برای درک ما از محیط اطرافمان و فرصتی برای شکل گیری بینش ما نسبت به ابعاد دیگر زندگی می باشد.
■ این رقابت از سال ۲۰۰۱ توسط بنیاد فرهنگی Saxony و شهر Chemnitz هر سه سال یکبار برگزار می شود.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای همه افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ «I am all of glass». این موضوع برگرفته از شعر ماریان برانت می باشد.

≡ بخش های این رقابت:

■ طراحی: محصولاتی که ویژگی های شیشه را شامل می شوند، همچنین طرح هایی که مصنوعات عملی و مفید را با توجه به ویژگی های شیشه ای توسعه می دهد.
■ عکاسی: گروه عکاسی، به دنبال تصویری است که باعث تغییر در دیدگاه های درخشان و حسی مواد و اهمیت شیشه می شود و کارهایی است که به صراحت ویژگی های آنها را از مشاهدات و مطالعه های مادی استخراج می کند.
■ تجربه: این دسته ویژه بر روی فرآیندها و طرح هایی برای اکتشاف آزمایشگاهی و غیره از شیشه در فرایندهای طراحی متمرکز است. درخواست ها شامل ترتیبات تجربی، مطالعات و مدل هایی برای کشف ابعاد احتمالی مواد و همچنین اکتشافات هنری آزاد از دیدگاه ها و کابوس ها در نور و شفافیت می باشند.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان ابتدا باید آثار خود را به صورت دیجیتال ارائه دهند. و پس از دریافت هزینه ثبت نام در وبسایت رسمی باید اثر خود را در قالب یک فایل pdf با حجم ۵ مگابایت ارسال کنند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ مبلغ ۳۰یورو

≡ جوایز:

■ به هر کدام از برندگان رده طراحی، عکاسی و هنر مبلغ ۵۰۰۰یورو اهدا خواهد شد.
■ همچنین چندین جایزه ویژه دیگری نیز وجود دارد.
■ تعداد ۶۰ اثر نیز در موزه صنعتی Chemnitz آلمان به نمایش گذاشته می شوند.

≡ لینک ها و دانلود ها:

■ برای ورود به سایت اصلی مسابقه «اینجا کلیک کنید».

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه