جستجو

فراخوان همایش شعر عاشورایی «طلوع سرخ» توسط حوزه هنری بیجار اعلام شد.

■ مهلت: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ■

  • به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، براساس فراخوان اعلام شده، به منظور حیات و ماندگاری ارزش ها در جوامع اسلامی لزوم توجه جدی به معرفت عاشورایی و معارف اهل بیت(ع) یکی از ضروری ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود و در این میان هنرمندان علی الخصوص شعرا و ادیبان نقش و رسالت سنگین تری را برعهده دارند.
  • به همین منظور، حوزه هنری شهرستان بیجار در نظر دارد در راستای حفظ ارزش های عاشورایی و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت سومین همایش استانی شعر عاشورایی با عنوان «طلوع سرخ» را با حضور شاعران برجسته ملی و استانی، چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۹۶ در بیجار برگزار کند.
  • بر این اساس، شاعران می توانند آثار خود را تا روز دوشنبه  ۱۵ آبان ماه ۹۶  به دبیرخانه همایش به شماره تلگرامی ۰۹۰۳۰۴۲۸۲۳۸ و یا پست الکرونیکی :artbijar۹۵@gmail.com ارسال دارند.
  • آثار باید به صورت تایپی و با فونت آریا  با فرمت pdf ارسال شود.
  • دبیرخانه همایش علاوه بر جوایز برگزیدگان همایش به تمامی هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی همایش راه یابد هزینه ایاب وذهاب را پرداخت می کند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه