جستجو

فراخوان هنری بین المللی Light of day 2018  منتشر شد.

  • مهلت: ۱۶ مهر ۱۳۹۷

 

≡ پیش از هر چیز:

در مسابقه قبلی این رقابت، سرکار خانم «سارا مظاهری» از طریق فستیوارت ثبت نام کردند و توانستند مقام سوم و جایزه ۳۰۰ دلاری این مسابقه را کسب کنند که در یادداشت پایین به شما اطلاع دادم. ان شاالله در میان برنده های این دوره هم، اعضای این کانال حضور داشته باشند. لینک خبر:

https://t.me/farakhan/9683

■ نکته: در این دوره به سبب اینکه امکان پرداخت های بین المللی با مشکل رو برو بود، ناچار هزینه شرکت در مسابقه از کشور امارات برای این هنرمند واریز شد که به همین دلیل در بخش ملیت، نام این کشور ذکر شده است. به امید اینکه هر چه زودتر این محدودیت های لعنتی برداشته شود و این سختی ها از بین برود.

گروه Art-Competition با افتخار فراخوان هنری «روشنایی روز ۲۰۱۸» را برگزار می کند. این فراخوان ۷ برنده خواهد داشت و علاوه بر آن به ۱۰ نفر لوح افتخار اهدا خواهد شد. این مسابقه برای همه هنرمندان و عکاسان از سراسر جهان باز است. شرکت کنندگان باید دارای سن ۱۸ سال و یا بالاتر باشند و در یکی از زمینه های هنری از جمله نقاشی، کلاژ، عکاسی، دیجیتال آرت و هنر منسوجات فعالیت داشته باشند.

≡ موضوع رقابت:

■ موضوع رقابت روشنایی روز است که می تواند به صورت واقعی و یا به صورت مفهومی توصیف شود.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ برای تمامی افراد بالای ۱۸ سال آزاد است.

≡ هزینه ثبت نام:

■ برای ارسال اولین اثر: ۲۰ دلار

■ برای ارسال هر اثر اضافه: ۱۰ دلار

≡ جوایز:

■ مجموعه جوایز برای برندگان ۸۱۲۵ دلار است به طوری که:

  • نفر اول: ۵۰۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند و هم چنین هنرمند به عنوان «هنرمند برجسته» به وب سایت  artmarketnews.net با بیش از ۲۶ هزار هنرمند و خریدار  معرفی می شود (با ارزش هزار و پانصد دلار). علاوه بر آن آثار هنرمند برنده در کمپین بازاریابی Art Market News TM  و وب سایت  artmarketnews.net به فروش می رسد که این موقعیت ارزشی معادل ۳۵۰۰ دلار دارد. آثار هنرمند از طریق شبکه های اجتماعی و بازاریابی از جمله LinkedIn، Tumblr، Tweeter، FaceBook، GooglePlus، Instagram نیز به بازار عرضه می شود.
  • نفر دوم: : ۴۰۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند و هم چنین هنرمند به عنوان “هنرمند برجسته” به وب سایت  artmarketnews.net با بیش از ۲۶ هزار هنرمند و خریدار  معرفی می شود (با ارزش هزار و پانصد دلار).
  • نفر سوم: ۳۰۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند
  • نفر چهارم: ۲۰۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند
  • نفر پنجم: ۱۰۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند
  • نفر ششم: ۷۵ دلار به صورت نقدی دریافت می کند
  • نفر هفتم: ۵۰ دلار به صورت نقدی دریافت می کند

■ لازم به ذکر است تمام آثار برندگان و لوح های افتخار در وبسایت Art-competition به نمایش گذاشته می شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه