جستجو

فراخوان پانزدهمین مسابقه بین المللی عکس نشریه اسمیتسونیان | Smithsonianl منتشر شد.

■ مهلت: ۹ آذر ۱۳۹۶ ■

  • این رقابت بصورت سالانه برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.
  • عکس های ارسالی باید بعد از ۱۱ دی ۱۳۹۳ ثبت شده باشند.
  • شرکت کنندگان باید بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند.
  • ارسال اثر برای این مسابقه به معنی پذیرش قوانین آن است.

هزینه ثبت نام

شرکت در این مسابقه رایگان است.

بخش های مسابقه

  1. دنیای طبیعت
  2. سفر
  3. مردم
  4. تجربه آمریکایی
  5. تصاویر دستکاری شده.
  6. موبایل

جوایز

  • در این مسابقه هشت جایزه به شرح زیر اهدا می شود.
    • جایره بزرگ: ۲۵۰۰ دلار
    • جایزه برگزیدان هر بخش: هر نفر ۵۰۰ دلار
    • منتخب مردمی: داوری این بخش بصورت اینترنتی انجام می شود و ۵۰۰ دلار دریافت می کند.

چه کسانی میتوانند شرکت کنند؟

[restrict paid=true]

شرکت در همه بخش های این مسابقه برای همه هنرمندان بالای ۱۸ سال جهان آزاد و رایگان است. کارمندان و اعضا و کلیه کسانی که با برگزارکننده در ارتباط هستند، اجازه شرکت در مسابقه را ندارند..

 موارد قابل قبول جهت شرکت در مسابقه

۱٫ دنیای طبیعی: حیوانات، گیاهان و مناظر طبیعی، ویژگی های اقلیمی وفرآیند های علمی

۲٫مسافرت: مناطق، مردم یا فعالیت های مخصوص منطقه ای خاص

۳٫مردم: پرتره و عکس های فردی یا گروهی

  1. تجربه آمریکایی: رویدادهای، موضوعات و یا فعالیت هایی که مردم آمریکا را با تاریخ یا میراث فرهنگی آنها آشنا کند، عکس هایی که به ما بگوید آمریکایی بودن چه معنایی دارد و احساسی را که زندگی دراین کشور دارد ایجاد کند.

۵٫تصاویر تغییر داده شده: عکس های دستکاری شده برای اهداف هنری با استفاده از جلوه های ویژه سنتی یا دیجیتال

۶٫موبایل: هر عکسی که با تلفن همراه یا تبلت گرفته شده باشد

 عکس های برش خورده در هر رده بندی قابل قبولند.عکس های اصلاح شده فقط در رده بندی تصاویر تغییر داده شده پذیرفته میشوند. اگر داوران تشخیص دهند که عکسی ویرایش شده است، میتوانند عکس را به رده تصاویر تغییر داده شده منتقل و یا آن را رد کنند.

در عکسی که در آن یک نفر قابل تشخیص است باید باید از آن شخص اجازه نامه داشته باشید و در مواردی که در آن کودک وجود دارد، والدین یا نگهدارنده سوژه باید این اجازه را بدهند و باید آن را درصورت تقاضای برگزارکننده برای آن ارسال کنید. یک نمونه اجازه نامه را می توانید در این لینک ببینید.

شرکت کنندگانی که عکس هایشان اثری از هنرمندان دیگر(مثل مجسمه ها، تندیس ها، نقاشی ها و دیگر آثار قابل کپی برداری) را به تصویر میکشد، باید توضیحاتی مربوط به مأخذ مورد استفاده و اجازه نامه آن ارسال کنند.عکاسانی که از اثرات دیگران عکس برداری میکنند، باید آنرا به عنوان یک شئ در محیط اطرافش (نه یک کادر کامل از اثر)نمایش دهند.

 عکس هایی که در مسابقات دیگر برنده شده اند، برای شرکت در مسابقه مناسب نیستند. منظور از برنده شدن دریافت جایزه نفر اول، دوم یا سوم است.

 عکس هایی که محتوای نامناسب دارند، غیر قابل قبولند.

 نحوه ثبت نام:

ثبت نام و ارسال عکس ها از طریق وبسایت در این لینک.

نمیتوانید بیش از ۱۵ عکس برای هر رده بندی بفرستید. برای اینکه عکس هایتان بدون تغییر در گالری آنلاین این مسابقه به نمایش گذاشته شوند، باید آنهارا با یکی از فرمت های jpeg, jpg یا gif، حداقل طول ۲,۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت ارسال کنید..

برای هر عکس ارسال شده باید یک فرم جداگانه پر کنید.

عکس های پست شده به مسابقه قابل قبول نیستند. از هر آدرس ایمیل فقط یک شرکت کنننده میتواند آثارش راارسال کند. عکس های غیر دیجیتال که با کیفیت بالا اسکن شده اند و همچنین عکس های دیجیتال با بالاترین وضوح ممکن،پذیرفته میشوند.

از فینالیست ها درخواست می شود یک نمونه از فایل اصلی بدون ویرایش یا یک نگاتیو اصلی، چاپ شده یا اسلاید برای بررسی ارسال کنند. نگاتیوهای اصلی، چاپ شده ها و یا اسلاید ها به فینالیست ها برگردانده می شوند. برگزارکننده حق مردود شمردن ثبت نام آثاری که ثبت نام آنها ناقص باشد، و یا صاحبان آنها اثر اصلی را بر اساس درخواست برگزارکننده ارسال نکرده باشد، برای خود محفوظ می داند. این آثار باید با رزولوشن بالای حداقل ۳۰۰dpi با عرض ۳۰۰۰ پیکسل در ظلع طولی و یا یک نگاتیو اصلی عکس، چاپ شده و یا اسلاید باشند. عکس های موبایل از این اندازه معاف هستند، اما درصورت درخواست باید با بالاترین رزولوشن ممکن ارسال شوند.

حقوق عکس های شما برای خودتان حفظ میشود ولی با ثبت نام در این مسابقه شما این مجوز را به موسسه میدهید که از عکس ارسالی شما استفاده کند(موسسه مبلغ اضافه ای بابت استفاده از عکس ها به شما نمیپردازد).

 داوری:

عکس های ارسال شده بر اساس خلاقیت، کیفیت، ابتکار وتاثیرگذاری انتخاب میشوند.

هیئت داوران مسابقه از هر رده، ۱۰ فینالیست ویک برنده انتخاب میکنند و یک برنده جایزه بزرگ از بین ۶۰ فینالیست انتخاب میکنند. ۶۰ فینالیست تا ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ از وضعیتشان مطلع میشوند و در بهار ۱۳۹۷ در وبسایت مشخص میشوند. در آن زمان مردم میتوانند از طریق وبسایت، برنده انتخاب مردمی را مشخص کنند که نتایج آن در بهار ۱۳۹۷ بصورت آنلاین اعلام میشوند.

برندگان از طریق اطلاعات تماسی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اند مطلع میشوند. کسانی که نتوانند تا ۵ روز کاری به این پیغام، پاسخ دهند، رد صلاحیت میشوند.

 توجه

 شرکت کنندگان نمیتوانند مواردی را که معرف ویروس های نرم افزار هستند یا برنامه هایی که به نرم افزار یا سخت افزار آسیب وارد میکنند وخارج از موضوع و شامل تبلیغات هستند یا تهدید آمیز وغیرقانونی اند را وارد مسابقه کنند.

[/restrict]

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه