جستجو

فراخوان پویش تئاتر مردمی ققنوس ویژه اجرای آثار در دهه کرامت منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ■

جنبش رسانه انقلاب در تداوم اهداف و سیاست‌های خود در جهت ساماندهی هنر و رسانه مردمی انقلاب اسلامی، پویش تئاتر مردمی ققنوس را همزمان با دهه کرامت (۳ تا ۱۳ مرداد ماه) و با محوریت فقر، عدالت و محرومیت زدایی برگزار می کند.
این پویش با تاکید بر حضور گروه های تئاتر دانشجویی، دانش‌آموزی و مسجدی در روند ایده تا اجرای آثار نمایشی، از گروه های تئاتر مردمی سراسر کشور دعوت می کند تا طبق فراخوان ذیل در این پویش حضور یابند.
محورهای موضوعی پویش:
فقر و محرومیت زدایی، اشرافی گری و سرمایه داری، عدالت، اقتصاد مقاومتی، ویژه خواری، محرومیت و استعمار، محرومیت و آسیب های اجتماعی، پهلوی و محرومیت، مدیریت جهادی با تاکید بر شخصیت های معاصر هم چون حاج عبدالله والی، سید حسن زعیم و ….
موضوعات پیشنهادی محدود نبوده و ستاد پویش، پذیرای موضوعات و نمایشنامه‌هایی با موضوعات مرتبط با فقر، عدالت و محرومیت زدایی خواهد بود.
گروه های فاقد طرح نمایشی یا ایده اجرایی با توجه به سابقه اجرایی گروه نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند و جنبش رسانه انقلاب در این راستا نمایشنامه‌های متناسب را در اختیار گروه ها قرار می‌دهد.
فرآیند حضور در پویش:
مرحله اول:
ثبت اطلاعات فردی و گروهی و ارسال نمایشنامه، طرح یا ایده اجرایی نمایش های محیطی(خیابانی) خود از طریق سامانه الکترونیکی سایت رسانه انقلاب به نشانی www.resanehenghelab.ir

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

مرحله دوم:
پس از ارزیابی نمایشنامه ها و گروه های نمایشی در دبیرخانه پویش، گروه های راه یافته، وارد فرآیند آموزش کارگاهی شده و برای هر گروه ۲۵ ساعت کارگاه آموزشی در راستای تولید نمایش صورت می گیرد. این دوره توسط اساتید مجرب مدیریت و هدایت خواهد شد.
حضور در دوره کارگاهی و طی فرآیند تعریف شده برای تولید اثر برای همه گروه ها الزامی است.

مرحله سوم:
اجرای نمایش های میدانی در نقاط مختلف استان تهران همزمان با دهه کرامت (۳ تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۶) صورت خواهد گرفت و به هر یک از گروه های حاضر در این پویش به تناسب ظرفیت اثر، حمایت های مادی و معنوی تعلق می گیرد.
زمان‌بندی جشنواره:
۱. تکمیل و ارسال فرم به همراه ایده یا طرح اولیه تقاضا جهت اعلام آمادگی: تا ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۶
۲. برگزاری دوره کارگاهی: ۱۰ تا ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۶
۳. اجراهای میدانی همزمان در استان تهران: ۳ تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

نشانی دبیرخانه:
تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، ضلع جنوب غربی، کوچه شهید براتی، کوچه تمدن، بن بست اول، پلاک ۲، طبقه اول
تلفن:
۶۶۷۵۸۱۵۹ – ۰۲۱ / ۶۶۷۶۶۵۳۸-۰۲۱

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه