جستجو

فراخوان چهاردهمین سه‌سالانه پوستر اسلواکی | EKOPLAGAT منتشر شد.

■ مهلت: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ■

  1. رقابت EKOPLAGÁT یک نمایشگاه بین المللی پوستر است که به موضوعات محیط زیستی و حفاظت از طبیعت می پردازد و به یک رقابت متصل است. این رقابت بصورت سه ساله برگزار میشود. هدف این مسابقه نمایش، روبروشدن و تحریک تولید پوستر با موضوعات مشخص شده در گستره بین المللی است تا دانش عمومی و فعالیت عمومی برای حل مشکلات محیط زیست را در جهان امروز افزایش دهد و از آموزش و اخلاقیات محیط زیستی حمایت کند. بطور همزمان این رقابت از تحولات ایدئولوژیکی و هنری هنر گرافیک معاصر حمایت می کند. عنوان نمایشگاه EKOPLAGÁT به همراه سالی است که در آن برگزار می شود (۲۰۱۷).
  2. نمایشگاه در Žilina، شهری در جمهوری چک برگزار میشود. این سه سالانه توسط وزارت محیط زیست جمهوری اسلواکی مدیریت می شود. برگزارکننده نمایشگاه سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری چک و اداره پارک ملی Malá Fatra است با مشارکت سازمان های مرتبط آن را انجام می دهند. برای مدیریت نمایشگاه، برگزارکنندگان یک کیوریتور و هیئت اجرایی با ریاست مدیر آن یا سایر کمیسیون ها در صورت نیاز تعیین می کند.
  3. هنرمندان بصورت فردی و گروهی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.
  4. پوسترهای ارسالی به برگزارکننده تعلق می گیرند و به هنرمندان بازگردانده نمی شوند. آثار آرشیو می شوند. برگزارکنندگان حق استفاده از این آثار را در سایر رویدادهای ترویجی و تبلیغی و انتشار آنها بصورت چاپی یا دیجیتال و آنلاین بدون اطلاع هنرمندان آثار را دارد.مالکان آثار می توانند با انتشار عمومی اصل یا کپی آثار بصورت فروش یا سایر شیوه های انتقال مالکیت موافقت کنند. درآمدهای حاصل از این امر برای اهداف حفاظت از محیط زیست در اسلواکی استفاده خواهند شد.
  5. نمایشگاه یک بخش رقابتی هم دارد که شامل جایزه بزرگ و نفرات اول تا سوم خواهد بود. جوایز توسط هیئت داوران تعیین شده توسط برگزارکننده اهدا می شود. هیئت داوران این حق را دارد که جایزه ای اهدا نکند. برنده جایزه بزرگ حق دارد نمایشگاهی از آثار خودش در سه سالانه بعدی برگزار کند.
  6. معیار اصلی اهدای جایزه سطح فکری و هنری پوستر ها است.
  7. برگزارکننده می تواند رویدادهای مرتبطی را در کنار نمایشگاه برگزار کند.
  8. «مقررات عمومی» مسابقه که بصورت سالانه اعلام می شود در ادامه می آید.

دانلود فایل های عمومی

  • آیین نامه
  • مقررات مسابقه
  • در این مسابقه اسامی هنرمندان ایرانی زیادی به چشم می خورد که می توانید در کاتالوگ سال های قبل مشاهده کنید.
    • دانلود کاتالوگ نتایج سال ۲۰۱۱
    • دانلود کاتالوگ نتایج سال ۲۰۱۴

مقررات نمایشگاه

[restrict paid=true]

  1. نمایشگاه در موزه هنر شهر Žilinaاز ۲۹ ژوئن تا ۲۷ آگوست ۲۰۱۷ برگزار میشود.
  2. شرکت در این مسابقه برای تمام افراد حقیقی و حقوقی در تمامی سنین از سراسر جهان مجاز است. دانشجویان می توانند آثار کلاسی خودشان را هم ارسال کنند.
  3. هر شرکت کننده می تواند تا ۴ پوستر ارسال کند که در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ خلق شده باشند.
  4. هر پوستر شرکت کننده در مسابقه باید در سه نسخه امضا شده توسط همه هنرمندان آن ارسال شود. ابعاد (مساحت) هر پوستر نباید بیشتر از ۲٫۵ متر مربع باشد. ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر بیشترین اندازه های قابل قبول هستند. لطفا یک نسخه دیجیتال از پوسترها را هم بعنوان یک فایل بر روی CD-ROM ارسال کنید. در غیر اینصورت پوستر در کاتالوگ نمایشگاه چاپ نخواهد شد. CD باید توسط ویندوز قابل بازکردن باشد. مشخصات فنی فایل: ساز A4، رزولوشن ۳۵۰dpi، فرمت TIFF یا JPG.
    برگزارکننده مسئول تأخیر یا تخریب ایجاد شده در زمان ارسال نیست. پوسترها باید بصورت باز ارسال شوند و بطور مطمئن بسته بندی شده باشند تا آسیب نبینند. لطفا بر روی بسته ذکر شود: «printed matter of a non-commercial value». اگر برای بسته قیمت گذاری کنید، حداکثر ارزش قابل قبول ۱۰ دلار یا ۲۰ یورو است تا مضمول عوارض اداره گمرک اسلواکی نشود.
  5. اطلاعات فرم ثبت نام و سایر مدارک باید به زبان انگلیسی، آلمانی یا اسلواکی باشد. هر فرم ثبت نام باید در یک بسته مهر و موم شده به همراه پوسترها قرار بگیرد. شرکت کنندگان باید فرم ثبت نام را در بلوک های درنظر گرفته شده وارد کنند و آن را امضا کنند. بر اساس این داده ها، کاتالوگ نمایشگاه تهیه می شود. به همین دلیل نهایت دقت را در تکمیل آن به کار ببرید.
  6. هنرمندان مالک آثار می توانند با انتشار عمومی اصل یا کپی آثار بصورت فروش یا سایر شیوه های انتقال مالکیت موافقت کنند. درآمدهای حاصل از این امر برای اهداف حفاظت از محیط زیست در اسلواکی استفاده خواهند شد. شرکت کنندگان همچنین باید لیبل پوستر را تکمیل کنند. این لیبل باید با چسب نواری یا مایع در بخش پایین راست پشت پوستر نصب شود. روی هر پوستر باید توسط مالک آن امضا شود.
  7. برنده جایزه بزرگ نمایشگاه سال ۲۰۱۴ می تواند نمایشگاهی از آثار خودش (شامل حداکثر ۱۰ پوستر) مرتبط با موضوعات محیط زیستی و طبیعی در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ ارائه کند. او می تواند ۴ اثر خودش را (که در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ اجرا کرده است) برای نمایشگاه بعدی سال ۲۰۱۷ انتخاب کند.
  8. پوسترها توسط تیم داوری بین المللی هفت نفره داوری میشوند. انتخاب داوران، نهایی و غیر قابل اعتراض است.
  9. جوایز مسابقه شامل جایزه بزرگ و نفرات اول تا سوم است و برای هر جایزه یک دیپلم افتخار درنظر گرفته شده است. جایزه افتخار داوران و نیز جایزه سازمان های مشارکت کننده هم می تواند اهدا شود.
  10. آخرین مهلت دریافت آثار ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ است. لطفا آثار را به آدرس زیر ارسال کنید:
    • Správa Národného parku Malá Fatra, 013 03 Varín, Slovakia.
  11. شرایط مسابقه تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد.

دانلود فایل های مورد نیاز

  • فرم شرکت در مسابقه
  • لیبل پوستر

[/restrict]

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

6 پاسخ

  1. با سلام.ارسال آثار فقط از طریق پست هست ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
    معمولا فراخوانهای خارجی ارسال اولیه آثار رو دیجیتالی قبول می کنند..

    1. سلام. اطلاعات موجود؛ همین موارد هستند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر؛ عضویت ویژه خودتون رو فعال کنید و درخواست ترجمه فراخوان بدید.

  2. با سلام …میخواستم ببینم فرم ثبت نامی که باید برای فراخوان چهاردهمین سه سالانه پوستر اسلواکی باید پر شود در چه قسمتی قرار داده شده ….هر چه سعی کردم نتونستم پیدا کنم …

  3. با سلام.
    میخواست متن ترجمه فراخوان را بگیرم.
    ۲ روز پیش هم پرداخت کردم.
    و به کانال تلگرام نامبرده پیغام زدم و از طریق کانال تلگرام اطلاع دادند که از طریق کامنت در زیر همین فراخوان درخواست داده شود.
    با توجه به فرصت اندک خواهشمند است راهنمایی بفرمایید

    1. سلام. ترجمه و منتشر شد. روال معمول ترجمه دو تا ۴ روز هست. به علت تخصصی بودن ترجمه ها و حساسیت من روی بررسی اون ها، ترجمه زمان می بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه