جستجو

فراخوان چهارمین دوره هیجان‌انگیز آموزش باستان‌شناسی برای کودکان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منتشر شد.

■ برگزاری: ۲۰ تیر ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ■

■ هماتا یعنی هم‌مادر و به مادر مشترکمان ایران اشاره دارد. هدف هماتا (مرکز توسعه پایدار میراث فرهنگی ایران) دانش‌افزایی تخصصی در حوزه میراث فرهنگی است. دوره‌های کارگاهی آموزش خلاق باستان‌شناسی برای کودکان یکی از پروژه‌های هماتا است که به میزبانی کاخ نیاوران، در محیط این مجموعه فرهنگی- تاریخی برگزار می‌شود.

■ چهارمین دورره کارگاهی آموزش خلاق باستان‌شناسی برای کودکان با سرفصل‌هایی جذاب، آموزنده و هدفمند در ۱۰ جلسه ۱۵۰ دقیقه‌ای (۵/۲) ساعته در کلیه فضاهای باز و بسته مجموعه فرهنگی کاخ نیاوران برگزار می‌شود.

■ هدف از برگزاری این دوره‌ها آشتی کودکان/ صاحبان اصلی میراث فرهنگی ایران/ با گذشته تاریخی خود، در راستای رسیدن به توسعه پایدار است. مجموعه کارگاه‌های آموزش خلاق باستان‌شناسی برای کودکان به صورت عملی، با مشارکت خود کودکان و فعالیت‌های بین‌گروهی برگزار می‌شود. هر جلسه کارگاهی دو بخش دارد: بررسی تمرین‌های خانه در دفتر کار و کار در کلاس(کارگاه).
در این دوره کارگاهی، کودکان بازی می‌کنند، می‌آموزند، هوش ادراکی‌شان تقویت می‌شود و در پایان، از سوی سازمان میراث فرهنگی- صنایع دستی و گردشگری گواهی‌نامه‌ای با عنوان “حافظ کوچک میراث فرهنگی” دریافت می‌کنند.

≡ اهداف دوره‌های آموزش خلاق باستان‌شناسی برای کودکان:

■ آموزش غیر مستقیم باستان‌شناسی با هدف ایجاد دغدغه حفظ و نگهبانی میراث فرهنگی در کودکان
■ تأکید بر آگاهی ملی و هویت ایرانی- اسلامی در کودکان
■ افزایش توانایی حسی- حرکتی در کودکان
■ افزایش توانایی حسی- ادراکی در کودکان
■ تقویت توانایی‌های ادراکی- استدلالی در کودکان
■ تقویت مهارت روابط عمومی و تعامل مثبت در کودکان
■ تقویت مهارت کار تیمی و همفکری گروهی در کودکان

≡ با هشتگ‌های #هماتا_مرکز_توسعه_پایدار_میراث_فرهنگی و #من_حافظ_کوچک_میراث_فرهنگی_هستم ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

≡ آدرس کانال ما در تلگرام:

T.me/ArchaeologyforKids

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه