جستجو

≡ فراخوان کارگاه های انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی سنقر و کلیایی منتشر شد. ≡

■ با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس سینمای ایران؛ انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی سنقر و کلیایی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی کارگاه‌های آموزشی برگزار میکند.

■ انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی سنقر و کلیایی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس سینمای ایران؛ کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی را برای هنرجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.
■ انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی سنقر و کلیایی با مدیریت «مهدی اصلانی» و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی و همچنین با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس سینمای کشور از جمله؛ «کامبوزیا پرتوی»، «جهانگیر میرشکاری»، «ایرج رامین‌فر»، «مرتضی پورصمدی»، «تورج اصلانی»، «مصطفی خرقه‌پوش»، «امید بنکدار»، «کیوان علیمحمدی» و «سهراب نوربخش»؛ برای نخستین بار در غرب کشور، کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف سینما را برای هنرجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.
■ رشته‌هایی که در این کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی دو روزه و سه روزه در تابستان امسال تدریس می‌شوند، عبارتند از:
فیلمنامه نویسی توسط «کامبوزیا پرتوی»، صدا توسط «جهانگیر میرشکاری»، طراحی صحنه و لباس توسط «ایرج رامین‌فر»، عکاسی توسط «مرتضی پورصمدی»، فیلمبرداری توسط «تورج اصلانی»، تدوین توسط «مصطفی خرقه‌پوش»، خلاقیت در کارگردانی توسط «امید بنکدار» و «کیوان علیمحمدی» و همچنین عکاسی، فیلمسازی دیجیتال، فوتوشاپ Photoshop و پریمیر Premier توسط «سهراب نوربخش».
■ مدیریت آموزش کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف سینما انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی سنقر و کلیایی بر عهده «مهدی اصلانی» هنرمند فیلمبردار و عکاس است و هنرجویان سراسر کشور می‌توانند در این کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی دو روزه و سه روزه که در شهرستان سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود شرکت کنند و از طرف برگزارکنندگان این دوره‌ها به شرکت کننده‌ها گواهی معتبر اهدا می‌شود و کلیه امکانات رفاهی و اسکان برای هنرجویان غیر بومی نیز فراهم شده است.
■ علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌های فشرده و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۴- ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۵- ٠٩١٢٨١٨٢۴٢۶ و یا اینستاگرام: iycs.sonqor و کانال تلگرام: @iycssonqor و نشانی استان کرمانشاه، شهرستان سنقر و کلیایی، نبش چهار راه شهید کاکایی، انجمن سینمای جوانان ایران ـ نمایندگی سنقر و کلیایی به صورت حضوری ثبت نام نمایند.
کسانی که از طرف ادارات ارشاد و انجمن سینمای جوانان شهرستان خود معرفی شوند ١٠٪‏ تخفیف داده میشود ،
■ کسانی که بیش از ٢ کارگاه شرکت کنند ١۵٪‏ تخفیف داده میشود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه