جستجو

فراخوان کنفرانس عمران، معماری وشهرسازی کشورهای جهان اسلام توسط مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری تبریزمنتشر شد.

■ مهلت ارسال اصل مقالات: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ■

سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری اسلامی طرحی را از سال ۲۰۱۵ با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی کلید زد. در این طرح هر ساله شهری از کشورهای اسلامی به عنوان ” شهر نمونه گردشگری جهان اسلام ” معرفی می شود. در اولین معرفی شهر قدس فلسطین در سال ۲۰۱۵ و در دومین معرفی شهر قونیه ترکیه در سال ۲۰۱۶ به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شدند. برای سال ۲۰۱۷ نیز شهر مدینه عربستان به این عنوان انتخاب و در نهایت شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این انتخاب در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر انجام شد. قبل از این انتخاب دو شهر تبریز و یزد از ایران با توجه معیارهای انتخاب به عنوان نامزد معرفی شده بودند که تبریز توانست این عنوان را نصیب خود کند.

 دبیرخانه کنفرانس با همکاری  دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی و دانشگاه جامع علمی کاربردی، در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی ، کنفرانس  عمران ، معماری و شهرسازی کشور های جهان اسلام  را در راستای انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی برگزار نماید. این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران ، معماری و شهرسازی ، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر این اساس با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید. با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

≡ محورهای کنفرانس

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه