جستجو

فراخوان یازدهمین جشنواره ملی حرکت ویژه دانشجویان منتشر شد.

■ مهلت: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ■

  • جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم ­افزایی، تکثیر ایده­ های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می‌شود. این جشنواره تلاش می­کند تا مبنا و مبداء حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت‌های علمی دانشجویی باشد. جشنواره‌ی ملی حرکت، به تعبیری دیگر، حرکتی است ملی برای شکوفایی استعدادهای شگرف جوان خلاق و اندیشمند ایرانی، برای اعتلای ایران و ایرانی و برای ارتقاء موقعیت و اندیشه‌های کمال‌جویی ایرانی و برای ایجاد فردایی بهتر، ایرانی‌آبادتر و آزادتر در پرتو اراده‌ و استعدادهای جامعه دانشجویی کشور.
  •  این جشنواره سالانه توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار می­شود.

≡ جشنواره ملی حرکت در سه بخش رقابتی اصلی برگزار می شود:

  • جایزه انجمن علمی فعال (در هشت حوزه رقابتی)
  • جایزه انجمن علمی خلاق (در ده حوزه رقابتی)
  • جایزه دانشگاه برگزیده

دانشگاه ها برای مشارکت در این بخش باید بخش رقابتی جشنواره دانشگاهی حرکت را برگزار نمایند. گزارش فعالیت انجمن های علمی دانشجویی در هر یک از حوزه های رقابتی توسط دبیرخانه دانشگاهی دریافت و داوری می شود تا برترین انجمن های  علمی دانشگاه در هر یک از حوزه های رقابت مشخص شوند. بعد از این مرحله دانشگاه ها (کارشناسان انجمن های علمی) فرم های سامانه دریافت آثار جشنواره ملی حرکت را تکمیل و گزارش فعالیت های انجمن های برتر دانشگاهی را از طریق این سامانه برای بررسی و ارزیابی در سطح ملی ارسال می کنند.

شرکت در بخش نمایشگاهی جشنواره ملی حرکت

مشخصات

بنابر دستورالعمل جشنواره ملی حرکت دانشگاه‌هایی که آثارشان در فرایند بخش رقابتی به عنوان «کاندیدای جایزه جشنواره ملی حرکت» معرفی شده باشد، باید ضمن حضور در بخش نمایشگاهی، دستاوردهای علمی راه یافته را در معرض نمایش قرار دهند.

ابعاد غرفه دانشگاه، سهمیه هر دانشگاه برای حضور و همچنین هزینه افراد مازاد بر سهمیه طی اطلاعیه ای پیش از برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه