جستجو

فراخوان کارگاه نقوش هندسی (گره) در معماری ایرانی منتشر شد.

کارگاه نقوش هندسی (گره) در معماری ایرانی توسط معاونت پژوهشی فرهنگستان هنربرگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، کارگاه نقوش هندسی (گره) با تدریس محمدعلی بیابانی و مجید حیدری‌دلگرم از پاییز سال جاری در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

معرفی پیشینه گره‌ها درمیان نقوش تزئینی معماری ایرانی؛ گره‌های کند(در تالیف‌های استادکاران سنتی)؛ گره‌های شل و پیلی (در تالیف‌های استادکاران سنتی)؛ گره‌های دست گردان؛ گره‌های نامتقارن؛‌ گره ‌برای زمینه‌های نامسطح و سه بعدی؛ شاه گره و گره در گره؛ خلاقیت در گره سازی، روش‌های تاریخی و جدید؛ روش‌های ترسیم بر مبنای زیرنقش و تایلینگ؛ منابع و روش‌های تحقیق درباره گره‌ها و وجوه معناشناختی گره‌ها به ترتیب محتوای آموزشی هر جلسه از کارگاه نقوش هندسی در معماری ایرانی است.

[irp]

کارگاه نقوش هندسی (گره) در معماری ایرانی در دوازده جلسه، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ساختمان مرکزی فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، مراجعه یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۶۶۴۹۹۷۷۲ تماس بگیرند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه