جستجو
پوستر چرا هنرمند یا نویسنده باید وبسایت داشته باشد

چرا یک هنرمند یا نویسنده باید وبسایت شخصی داشته باشد؟

الان که این متن را می خوانید، احتمالا به یک یا چند دلیل ضروری، به اهمیت داشتن یک وبسایت شخصی برای خودتان پی برده اید. خب این کاملا درست است و داشتن یک وبسایت شخصی برای یک هنرمند یا نویسنده، در هر مرحله از کار حرفه ای که باشد، بسیار ضروری است.

چرا هنرمندان باید وبسایت داشته باشند؟

یک وبسایت به شما این امکان را می دهد که کار خود را در معرض دید مخاطبان جهانی قرار دهید. با حضور آنلاین، می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که ممکن است فرصت دیدن کار شما را به صورت حضوری نداشته باشند. این می تواند منجر به افزایش میزان قرار گرفتن در معرض دید، فروش آثار و حتی دستمزد برای تولید اثر شود. اما این همه ماجرا نیست. در ادامه به بررسی مهمترین دلایل نیاز به وبسایت اختصاصی برای هنرمندان می پردازیم.

  1. نمایش پورتفولیو و نمونه کارها: وب سایت یک پلت فرم ایده آل برای هنرمندان و نویسندگان است تا آثار خودشان را به شکلی جذاب و سازمان یافته به نمایش بگذارند. برخلاف صفحات و کانال های رسانه‌های اجتماعی تخصصی و عمومی از لینکدین تا اینستاگرام که در آنها کار شما می‌تواند بواسطه انتشار مداوم محتوا گم یا دور از دسترس شود، یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد نمونه کارهای خودتان را مدیریت کنید و آنها را به گونه‌ای ارائه کنید که هم در دسترس باشند و هم بواسطه دسته بندی مورد نظر شما، دیدگاه هنری، ادبی، اجتماعی و … شما را نیز منعکس کند.
  2. دستیابی به مخاطبان جهانی: در یک وبسایت، آثار هنری و ادبی شما در دسترس تمام ساکنین کره زمین که به اینترنت متصل هستند قرار دارد. این ویژگی فرصت های بی پایانی را برای قرار گرفتن در معرض دید و شناخته شدن در خارج از جامعه محلی یا گالری های هنری و فروشگاه های نزدیک شما ایجاد می کند. خریداران، مجموعه داران و علاقه مندان به هنر و ادبیات از کشورهای مختلف می توانند آثار شما را بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی کشف و ستایش کنند.
  3. ایجاد اعتبار رسمی: شما با ارائه وبسایت به حرفه خودتان رسمیت و اعتبار می بخشید. وبسایت شخصی شما که بر اساس سلیقه و با هزینه شخصی خودتان طراحی شده است، نشان می دهد شما خودتان را به عنوان یک هنرمند و نویسنده جدی می گیرید و متعهد به ارائه حرفه‌ای کار خودتان هستید. این حضور آنلاین، با ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر و دقیق‎تر درباره شما و آثارتان، به ایجاد اعتماد بیشتر برای خریداران قبلی یا جلب مشتریان بالقوه جدید کمک فراوانی می‌کنند.
  4. ارتباط بی واسطه با طرفداران و مشتریان: وب سایت شما به عنوان مرکز برای ارائه تمام اطلاعات مربوط به حرفه هنری و ادبی شما عمل می کند و به شما امکان می دهد تا از طریق فرم های تماس یا اشتراک ایمیل و ارسال خبرنامه، مستقیماً با طرفداران، مشتریان یا دیگر هنرمندان و نویسندگان ارتباط برقرار کنید. این تعامل مستقیم باعث ایجاد ارتباط و تعمیق وفاداری در بین مخاطبان شما می شود و در عین حال آن ها را از به روز رسانی پروژه ها، برگزاری نمایشگاه ها یا رویدادهای حرفه ای آینده شما آگاه می‌کند.
  5. برندسازی: یک وب سایت به شما امکان می دهد برند و تصویر خودتان را کنترل کنید. شما می توانید نمونه کارهای خود را آنگونه که می خواهید دیده شود یا پیامی را منتقل کند، مدیریت ‏کنید. می‌توانید در مورد فرآیند تکامل هنری و ادبی تان بنویسید و داستان خودتان را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی به ایجاد ارتباط شخصی با ‏طرفداران و کلکسیونرها کمک می کند و می تواند منجر به روابط طولانی مدت شود.‏
  6. فروش آنلاین آثار هنری و ادبی: در حالت عادی شما برای فروش آثارتان نیاز به همکاری و پرداخت کمیسیون به گالری ها، کیوریتورها و دلالان آثار هنری، کتابفروشی ها و آماده سازی و چاپ بروشور و پوستر و موارد اینچنینی دارید. فعال کردن فروشگاه آنلاین در وب سایت به شما امکان فروش بدون واسطه را می دهد. این ویژگی نه تنها کنترل بیشتری بر قیمت گذاری آثار به شما می دهد تا با کاهش آن جذابیت بیشتری برای مشتریان ایجاد کنید، بلکه همزمان به شما امکان می دهد درآمد بیشتری هم از فروش داشته باشید. یک گالری آنلاین، ساعت و مکان کاری ندارد و در تمام لحظات و مکان ها، در حال خدمات دهی است.
  7. بایگانی و مستندسازی آثار و اطلاعات: یک وب سایت به عنوان یک بایگانی دیجیتالی صوتی، تصویری و متنی از سفر هنری و ادبی شما عمل می کند و به شما امکان می دهد با مستند نمودن کارهای گذشته و حال خود شامل نمایشگاه ها، جوایز مراسم و سایر دستاوردها، ذخیره جامعی از تکامل هنری و ادبی خود در طول زمان ایجاد کنید.‏ این مستندات می تواند برای نمایشگاه های آینده، کتاب های بعدی، همکاری ها و همینطور زمانی که به شهرت جهانی خود رسیدید؛ برای مورخان هنر و ادبیات که علاقه مند به مطالعه حرفه شما هستند ارزشمند باشد.

بدین ترتیب داشتن یک وب سایت دیگر یک گزینه اختیاری پیش پا افتاده نیست، بلکه ضرورتی دیجیتال و اینترنتی برای هنرمندان و نویسندگان امروزی است. یک وبسایت حتی ساده، سکویی موثر برای نمایش نمونه کارها، دستیابی به مخاطبان جهانی، ایجاد اعتبار، ارتباط مستقیم با طرفداران و مشتریان، فروش آثار هنری و ادبی به صورت آنلاین، و نگهداری بایگانی جامعی از سفر هنری و ادبی شما فراهم می کند و یک وبسایت خوب، قدرت شگرف اینترنت را در بالاترین سطح در اختیار شما قرار می هد تا بتوانید به طور قابل توجهی میزان دیده شدن و موفقیت خودتان را در دنیای هنر و ادبیات افزایش دهد. اگر تا به حال اقدامی انجام نداده‌اید، وقت آن است که از همین الان شروع به سر و شکل دادن به حضور آنلاین خود کنید! دپارتمان طراحی وبسایت فستیوارت، با یک تیم حرفه ای هنرمند و برنامه نویس، با افتخار برای ‏شما بهترین پیشنهادها را ارائه می کند. فاصله شما تا وبسایت شخصی تان، فقط «همین لینک» است. همین الان کلیک کنید و وب سایت خودتان را سفارش بدهید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه