جستجو

فراخوان ورکشاپ آموزشی مانتوهای خاص مرکز آموزش جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر منتشر شد.

■مهلت ثبت نام: ۱ دی■

■ این مرکز این دوره را ویژه تمام هنرجویان طراحی لباس و الگوسازی دوخت، طراحان و خیاطان و علاقه مندان به این رشته هنری برگزار می‌کند.
محدثه خلیلی سرپرست آموزش بیان کرد این کارگاه آموزشی با رویکرد طراحی و دیزاین پوشاک بانوان ایرانی بر اساس موتیف های ایرانی بر پایه شناخت اصول حرفه ای دوخت، دیزاین و اتو کاری تجاری در روز دوم دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز آموزش برگزار می گردد.

■ وی « مازیار ملکی » را به عنوان مدرس این دوره معرفی و از سوابق ایشان به تدریس در مجله کوک، تدریس در موسسه طراحان مد، طراحی برند ملانی در کشور کانادا، پژوهش در لباس اقوام ایرانی، مبتکر دو کالکشن ایرانی به نام ( خورشید و هوردخت، دختر خورشید) اشاره کرد.

سرفصل های دوره
– آشنایی با اصول کار خیاطی
– آشنایی با برش مانتو
– روش لایی زدن پارچه
– روش تمیز کاری داخل لباس
– روش دیزاین لباس به صورت حرفه ای
– روش دوخت فوق حرفه ای مانتو
– روش اصولی اتو کاری تجاری

هنرجویان علاقمند به ثبت نام می تواند از تاریخ ۲۴/ ۹ / ۹۵ الی ۹۵/۱۰/۱ به سایت www.jdhonar.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های
۸۸۳۲۸۶۵۲ الی ۵ تماس حاصل فرمایند.

همچنین برای اطلاع از دیگر اخبارجهاد دانشگاهی می توانند مارا در کانال تلگرام https://telegram.me/jdhonar و شبکه اینستاگرام
https://www.instagram.com/honar_amoozesh_jahad دنبال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه