جستجو

سلام. شب شما بخیر. امیدوارم حال شما خوب باشد. امروز پیام بسیار خوشحال کننده ای از هنرمند عزیز، جناب آقای «مصطفی ماهوری» درباره موفقیت شان دریافت کردم. با اجازه قبلی، آن را با شما به اشتراک می گذارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام بر دوست عزیز
من مصطفی ماهوری هستم و امسال از طریق کانال شما در جریان آرت رزیدنسی در سوئد قرار گرفتم و موفق به حضور در این رویداد شدم. واقعا از شما سپاسگذارم و امیدوارم که بتونم این محبت شمارو جبران کنم. قطعا این انرژی مثبت شما به شما بازخواهد گشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ایشان موفق به دریافت فرصت اقامت هنری در «فراخوان رزیدنسی Art See Ocean در سوئد» شده اند. اگر به خاطر داشته باشید، خانم «مهدیه شهریاری مقدم» هم موفق به کسب همین فرصت اقامت هنری شده بودند که پیام ایشان را هم منتشر کردم. جناب آقای «مصطفی ماهوری» عزیز، به شما تبریک عرض می کنم و منتظر شنیدن خبر موفقیت های بیشتر و بیشتر شما هستم.

مثل همیشه، در انتها برای تو می نویسم. برای تو که در حال خواندن این واژه ها هستی. فراخوان تو کدام است؟ سکوی پرشی که تو را به جهانی بزرگ تر پیوند بدهد؟ جز خواستم خودت، هیچ فاصله ای بین تو و موفقیت های بزرگ وجود ندارم. مشتاقانه منتظر شنیدن خبر موفقیت تو هستم.

علی اصغر کلانتر
شبی سرد در دشت های ساری
۸ اسفند ۱۳۹۶

@honarpazhouh

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه