جستجو

کنفرانس جهانی مهندسی عمران دانشگاه UPM مالزی سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ■

گروه مهندسی عمران دانشگاه پوترا مالزی کار خود در سال ۱۹۷۵ شروع کرد و از آن پس آن به طور مستمر به پیشرفت مهندسی عمران و رشته های مرتبط با آن کمک کرده است. این گروه با داشتن بیش از ۳۰ نفر از اساتید دانشگاهی مشهور در رشته های مختلف مانند سازه، منابع آب، ژئوتکنیک، ساخت و ساز، مهندسی حمل و نقل و  سیستم اطلاعات جغرافیایی و بیش از ۲۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و بالاتر، صدها طرح پژوهشی مهم را در قالب مجلات، مجموعه مقالات، گزارش ها و کتاب را در راستای ارتقا سطح علمی اجتماع تحصیل منتشر کرده است. پیشرفت و دستاورد تحقیقی و آموزشی قابل توجه این گروه در طول سه دهه دلایل کافی برای میزبانی رشته همیشه در حال تحول مهندسی عمران می باشد. موضوع اصلی این کنفرانس «هدایت پایداری جهانی از طریق مهندسی عمران» است. جامعه علمی در رشته مهندسی عمران برای توسعه روابط قوی تر و سازمان یافته تر بین دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی ملی و بین المللی می تواند در این کنفرانس سرمایه گذاری لازم را بعمل بیاورند.

مزیت های کنفرانس جهانی مهندسی عمران

  • کرسی دانشگاهی برای ترویج و بحث در مورد به روز رسانی های زمینه های پژوهش کنونی
  • انعکاس شفافی از نیازهای اجتماعی در حوزه مهندسی عمران و سایر زمینه های مرتبط
  • جلسات موازی در مورد موضوعات مختلف مورد علاقه مشترک
  • فعالیت های عملی از جمله بازدید فنی به محل ساخت و ساز
  • برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی که در آن افراد می توانند با هم به طور کارآمدی تعامل اشته باشند و از این طریق می توانند با شگفتی های شهر مدرن کوالالامپور و شهرهای اطراف آن آشنایی پیدا کنند 

محور های کنفرانس

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه