جستجو

فراخوان یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه سایه تمدید شد.

■ مهلت: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ■

جشنواره داخلی فیلم کوتاه سایه از سال ۱۳۸۴ به صورت مستقل و کاملا خود جوش، با همت دانشجویان سینمای سوره کار خود را آغاز کرد. این جشنواره هر ساله توسط دانشجویان سینمای دانشکده هنر سوره و با هم یاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیر گروه سینما، برگزار میگردد. هدف اصلی جشنواره سایه، فراهم آوردن زمینه‌ای برای نمایش توانمندی‌های دانشجویان سینمای سوره و ایجاد فضایی سالم جهت رقابت میان آثار آن هاست. از دیگر رویکردهای جشنواره، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و ورکشاپ ها به منظور ارتقاع سطح علمی و عملی دانشجویان، و همچنین ایجاد فضایی مناسب جهت برقراری ارتباط مفید و مثمر ثمر میان دانشجویان و استعداد یابی در بین این دانشجویان می باشد.  هر ساله جشنواره سایه با آثار تولیدی دانشجویان دانشگاه سوره مورد استقبال قرار گرفته است. نهمین دوره جشنواره در سال ۹۳ با سیر کثیری از آثار ارزنده ی دانشجویان برگزار گردید که کیفیت آثار برای مسئولین و داوران بسیار خوش آیند بود. بعد از اختتامیه نهمین دوره جشنواره سایه رایزنی هایی مبنی بر اضافه کردن بخش فیلم نامه نویسی به جشنواره سایه صورت گرفت. با خواست خداوند و همکاری مسئولین دانشگاه سوره اولین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی سایه در اردیبهشت ماه ۹۵با همت و حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه سوره و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار گردید.یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه سایه و دومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی سایه در اردیبهشت۱٣٩۶با همت و حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه سوره و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری آقای مصطفی شیری در بخش فیلم وبه دبیری خانم نوشین شاه وردی در بخش فیلمنامه برگزار خواهد شد.

قوانین و مقررات جشنواره

۱-آثار ارسالی به جشنواره باید مطابق با موازین جمهوری اسلامی ایران باشند.

۲-شرکت در جشنواره تنها از طریق تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کداختصاصی از سایت جشنواره و ارسال آثار به سایت جشنواره امکان پذیر است.

۳-متقاضیان شرکت در جشنواره تنها پس از اتمام مراحل ثبت نام در سایت،کداختصاصی دریافت خواهند کرد که به منزله کدشناسایی آنها در جشنواره نیز منظور می گردد.

۴-به آثار برگزیده که بیش از یک نویسنده داشته باشند فقط یک جایزه تعلق خواهد گرفت.

۵-هر شخص حداکثر دو اثر در هر دو بخش فیلمنامه اقتباسی و اورجینال می تواند جهت شرکت در جشنواره ارسال نماید.

۶-فردی که فرم ثبت نام جشنواره را تکمیل و ارسال می کند به عنوان صاحب اثر شناخته می شود.مسئولیت پاسخگویی به هر گونه ادعای افراد حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده بر عهده ارسال کننده اثر است و جشنواره هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد پذیرفت.

۷-تکمیل و ارسال فرم تقاضای شرکت در جشنواره به معنای قبول تمام مقررات جشنواره است و تصمیم نهایی در مورد نکاتی که در مقررات پیش بینی نشده باشد بر عهده ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود.

۸-هر اثر دریافتی در هر بخش توسط یک گروه سه نفره متشکل از هیئت انتخاب مورد مطالعه وارزیابی قرار گرفته و آثار راه یافته به بخش مسابقه به هیئت داوران عرضه خواهد شد.

۹-دبیرخانه جشنواره هیچ گونه مسئولیتی در قبال فایل های ارسالی خراب برعهده نخواهدداشت.

 

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه