جستجو

موسسه کنفسیوس چین دانشجویان تحصیلات تکمیلی را بورس می کند.

■ مهلت: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ■

■ بر اساس خبر منتشر شده توسط دفتر بین الملل دانشگاه مازندران، موسسه کنفسیوس دولت چین با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرد.

■ با توجه به اقدامات و تلاش های صورت گرفته و پیرو مذاکرات دولت چین، موسسه کنفسیوس، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در دوره های مختلف بلند مدت و کوتاه مدت موافقت کرده است.

■ بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دول علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://Cis.Chinese.cn نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه (grad.saorg.ir) اقدام کنند.

■ پس از ثبت نام در این سامانه، متقاضیان باید فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل تا پایـان وقت اداری ۱۰ شهریور ۹۶ برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان وزارت علوم به آدرس پسـت الکترونیـکی ( bdiri@saorg.ir ) ارسال کنند.

■ بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه بوده و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه