جستجو

فراخوان نخستین مسابقه استانی نمایشنامه نویسی به منظور شناسایی استعدادهای دانشجویی توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی منتشر شد.

■ مهلت: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ■

■ معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، در گفت و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که این مسابقه جهت شناسایی، تقویت و معرفی استعدادهای دانشجویی در عرصه نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود، اظهار کرد: موضوعات نمایشنامه نویسی در خصوص مسائل دانشجویی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی، آسیب های اجتماعی، فرهنگی و فضای مجازی و ارتقای فرهنگ دانشگاهی و حقوق شهروندی و بخش ویژه موضوع تبریز ۲۰۱۸ می‌باشد.
 

احد حاجی بلند با اشاره به این‌که دانشجویان می توانند آثار خود را تا پایان اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه ی این جشنواره به آدرس تبریز- بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز- جهاد دانشگاهی، ارسال کنند، افزود: آثار ارسال شده ۱۵ الی ۲۵ فروردین سال ۹۷ توسط هیئت داوران داوری شده و نتایج آن ۳۰ فروردین سال آینده اعلام می شود.
 
وی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه، گفت: نویسندگان نمایشنامه باید در یکی از دانشگاه های استان در حال تحصیل باشند و آثارارسالی خود را درسه نسخه متن تایپ شده به همراه لوح فشرده در قالب  PDF، چکیده متن حداکثر در یک صفحه ی A4، مشخصات کامل و چکیده سوابق هنری نویسنده، ارسال کنند و آثار ارسالی نباید قبلا چاپ و یا در جشنواره‌ها و مسابقات نمایشنامه نویسی دیگر دارای رتبه باشند.
 
 وی ادامه داد: ارسال آثار به منزله ی پذیرش تمامی شرایط برگزار کننده مسابقه است و محدودیتی در تعداد ارسالی توسط یک نویسنده وجود ندارد ، آثار برگزیده در اولویت اجرا توسط جهاد دانشگاهی قرار گرفته و به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

 
حاجی بلند افزود: معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان در راستای حمایت از تئاتر دانشجویی، به تقویت کانون فیلم و هنرهای نمایشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی همت گماشته و اخیرا سه نمایشنامه تحت عنوان”زمستان ۶۶”، ” آل علی” و “کمدی اکتشافات” در سالن سینمای جهاددانشگاهی در دانشگاه تبریز به نمایش درآمده و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه