جستجو

مسابقات بین المللی طراحی iF Design Award / آلمان سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ■

مسابقه iF بیش از ۶۰ سال است که به عنوان یکی از مهمترین مسابقات در حیطه طراحی شناخته می شود.
افرادی که بتوانند به عنوان یکی از برترین های iF Design در مسابقه طراحی انتخاب شوند، تحت نظر این شرکت مورد حمایت قرار گرفته و سرویس خاصی از این شرکت دریافت خواهند کرد. این مسابقه وظیفه برجسته کردن طرح های صنعتی ممتاز و قرار دادن آن ها در کانون توجهات از طریق سنت سازی طراحی خوب را بر عهده دارد. این سنت سازی الگوهایی برای عملکرد، راحتی، نوآوری، کیفیت تولید و طراحی ظاهری ارائه می دهد.

■ این مسابقات دارای دو بخش زیر و زیر شاخه های آن به صورت زیر می باشد.
۱- Professional Awards
+ iF DESIGN AWARD (از سال ۱۹۵۳ برگزار می شود)
+ COMPUTEX d&i awards (از سال ۲۰۰۸ برگزار می شود)
+ TAIPEI CYCLE d&i awards (از سال ۲۰۱۳ برگزار می شود)
۲- Student Awards
+ iF DESIGN TALENT AWARD 1
+ iF DESIGN TALENT AWARD 2
+ iF STUDENT DESIGN AWARD

■ دسته های مسابقات IF
Product محصول
Watches / Jewelry+
Packaging بسته بندی
Communication ارتباطات
Interior Architecture معماری داخلی
Professional Concept ایده های حرفه ای
Service Design طراحی خدمات
Architecture معماری

■ هزینه ها (هزینه ها به ترتیب برای ثبت نام زود هنگام و معمولی و دیرهنگام)
۱- شاخه محصول : ۳۴۰ یورو (هر طرح) – ۴۵۰ یورو (هر طرح) – ۴۹۰ یورو
۲- بخش بسته بندی : ۲۵۰ یورو (هر طرح) – ۳۷۵ یورو (هر طرح) – ۴۲۵ یورو
۳- دیگر گرایش ها: ۲۵۰ یورو (هر طرح) – ۳۷۵ یورو (هر طرح) – ۴۲۵ یورو

■ جوایز:
۱-بخش محصول : ۲۷۰۰ یورو
۲- بخش بسته بندی : ۲۷۰۰ یورو
۳- سایر بخش ها : ۱۶۰۰ یورو

■ زمان بندی ثبت نام
ثبت نام زود هنگام : ۸ تیر ۱۳۹۶ (۲۹ June 2017)
ثبت نام معمولی : ۷ مهر ۱۳۹۶ (۲۹ september 2017)
ثبت نام دیرهنگام : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ (۲۰ October 2017)
آخرین مهلت ارایه آثار برای داوری : ۳ آذر ۱۳۹۶ (۲۴ November 2017)
داوری آثار : ۳-۵ بهمن ۱۳۹۶ (۲۵ – ۲۳ January 2018)
مراسم اعطای جوایز : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ (۹ March 2018)
نمایشگاه آثار بخش اول (هامبورگ) : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ (۱۰ March 2018)
نمایشگاه آثار بخش دوم : خرداد و تیر ۱۳۹۷ (June 2018)
نمایشگاه آثار بخش سوم : مهر ۱۳۹۷ (October 2018)

■ معیارهای ارزیابی:
۱- نوآوری و جزئیات.
– سطح نوآوری
– سطح جزئیات
– منحصربه فرد بودن
– اجرا / طرز کار
۲- عملکرد.
– ارزش افزوده و قابلیت استفاده.
– ارگونومی
– قابلیت اجرا
– ایمنی
۳- زیبایی شناسی
– جنبه زیبایی
– جنبه احساسی
– محیط و فضای طرح
۴- مسئولیت
– بهره وری تولید
– استاندارد های زیست محیطی
– طراحی جهانی
۵- موقعیت یابی
– نام تجاری مناسب
– گروه هدف مناسب
– تفکیک پذیری

فایل های ارسالی عکس و توضیحات : تا تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۶ (۲۰ October 2017)
فرمت ارسال فایل: pdf
زبان: انگلیسی
تعداد صفحات: حداکثر ۸ صفحه
سایز فایل: حداکثر ۱۰ مگابایت
فرمت: Landscape
اندازه تصاویر :pixels 2560 * 1440
حجم : حداکثر ۱۰MB

فایل ارسالی مالتی مدیا : تا تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۶ (۲۴ November 2017)
فرمت : فرمت رایج فایل های مالتی مدیا
ارسال آدرس فایل آپلود شده داخل سایت های معتبر آپلود ویدیو (برای مثال YouTube or Vimeo)

منبع خبر فارسی: میثم زعفرانی | https://t.me/Jewelryfair

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه