جستجو

سلام و وقت شما بخیر. امروز یک خبر خوب دارم. احتمالا دوستان عزیزی که از روزهای اول شکل گیری فستیوارت در کانال تلگرام همراه من هستند، می دانند که یکی از کارهایی که در صدد انجام آن بودم، مستقل کردن خدمات آن از تلگرام بود تا در صورتیکه این نرم افزار هم به سرنوشت سایر نرم افزارهای ارتباطی پیشین همچون وایبر دچار شد، امکان ادامه خدمات آن وجود داشته باشد. این کار باید به دو شکل انجام می شد.
۱٫ ایجاد وبسایت
۲٫ طراحی نرم افزار موبایل
مدتی قبل توانستم وبسایت «فستیوارت» را با همه زیر و بم موجود، اجرا کنم. تمام مراحل آن را هم شخصا و تنها انجام دادم.
خبر خوش امروز هم این است. در سالروز تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، امروز توانستم نرم افزار آندرویدی «فستیوارت» را هم آماده کنم. با این نرم افزار بالاخره یکی از اصولی ترین کارهایی که می خواستم رخ بدهد، انجام شد. شما می توانید با نصب این نرم افزار، بطور تخصصی همه فراخوان ها را ببینید و کسانی که از دنیای شلوغ تلگرام خسته شده اند، بدون مراجعه به آن، خبرها را پیگیری کنند. نرم افزار «فستیوارت» را دوست دارم. چون خودم آن را ساختم. مثل همین کانال. و مثل وبسایت آن. امیدوارم شما هم دوست داشته باشید. کار با آن بسیار راحت است.

راستش را بخواهید این تنها یک گام از مسیری طولانی است. برای آینده باز هم تصمیم ها و ایده های خوبی دارم. اما فعلا هزینه انجام آن را در اختیار ندارم. غریبه که نیستید؛ برای اضافه کردن یک ویژگی خیلی کاربردی که برای مخاطبانم بسیار مفید خواهد بود و بسیار مایلم به این نرم افزار خبرخوان اضافه شود، شرکت های طراحی نرم افزار، قیمت های عجیبی از من درخواست کردند. ناچارم مقداری توقف کنم تا شرایط بهتری بدست بیاورم. به قول مولانای عزیز:
«مدتی این مثنوی تأخیر شد//مهلتی بایست تا خون شیر شد»

نرم افزار «فستیوارت» را می توانید از لینک زیر یا بعد از این یادداشت «بطور رایگان» دانلود کنید. دعا کنید بتوانم نسخه های بعدی را زودتر آماده کنم. ان شاالله. اگر فکر یا نظری دارید، یا حرفی که به من انرژی بیشتری برای ادامه راه می دهد، لطفا برای من بفرستید. متشکرم.

روزگارتان بر وفق مراد،
رویاهاتان نزدیک.
خدا نگهدارتان.
۲۷ آذر ۱۳۹۵ ـ جایی ابرآلود، نزدیک ساری.

دانلود نرم افزار APK | نسخه ۱.۱.۵ | حجم ۷/۵ مگابایت | تاریخ بروزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۱

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه