جستجو

فراخوان برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» برای حضور نوجوانان در تلویزیون منتشر شد.

  • مهلت: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که به زودی از شبکه دو سیما پخش می شود، گروه سنی نوجوان را به عنوان مخاطب اصلی خود در نظر گرفته است و بدین منظور بخشی از عوامل تولید برنامه در همین رده سنی قرار دارند.

≡ معرفی برنامه

یکی از بخش های اصلی برنامه «اقیانوس آرام» گفتگو با نوجوان هایی است که قصه هایی شنیدنی برای روایت دارند. در این بخش نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله که کارهایی خاصی در زندگی انجام داده اند یا تجربه هایی به دست آورده اند که شنیدن آنها برای هم سن و سالان شان جالب توجه و عبرت آموز است، به نقل داستان زندگی خود می پردازند.

≡ متن فراخوان

  • دست اندرکاران برنامه «اقیانوس آرام» فراخوانی را به منظور مشارکت هر چه بیشتر نوجوانان بدین شرح ذیل منتشر کرده اند:

«به نام خدای قصه های شنیدنی

سلام

از قدیم گفته اند بهتر است تجربه دیگران را دوباره تجربه نکنیم یا به عبارت بهتر، باید از تجربه های خوب و بد دیگران درس گرفت. اقیانوس آرام، جایی است که به دغدغه های نوجوانان می پردازد و چه بهتر که در کنار پرداختن به این موضوعات، داستان و تجربه های برخی از نوجوانان را هم بشنویم. کسانی که گرچه سن و سالشان آنقدر بالا نیست، اما تجربه هایی به دست آورده اند که زندگی شان را خاص و شنیدنی کرده است.

در صورتی که خودتان جزو این دسته از نوجوانان هستید یا یکی از آنها را می شناسید، اسم، دلیل خاص بودن زندگی او و یک شماره تماس را به شماره ۰۹۳۷۲۹۰۷۵۳۹ ارسال فرمایید.»

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه