جستجو

مسابقه بین المللی طراحی معماری سایه شهری-فورت لادردیل منتشر شد.

  • مهلت: ۱۴ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در رستارک،مسابقه طراحی سایه شهری-فورت لادردیل موقعیتی برای طراحان و سایرین ایجاد می کند تا با استفاده از یک ایستگاه محلی اتوبوس/ راه آهن و ساختاری یکپارچه با سایه اندازی امن، در ارتباط با چگونگی وصل کردن مرکز دولتی، موزه و کتابخانه دو بلوک بلند شهر ایده های الهام بخشی ارائه دهند.

≡ ویژگی های مورد نظر

  • این سازه می تواند بخش پیاده روی خیابان را بدون منع دید رانندگان و دوچرخه سواران بپوشاند. البته طرح های پیشنهادی می توانند شامل ایجاد تغیر در مسیر ترافیک موجود به خیابان هایی خارج از این دو بلوک هم باشد که در نهایت میدانی ایجاد می کنند که با سایه بانی شهری ترکیب شده است. دوچرخه سواران و عابران پیاده باید در هنگام استفاده از این طرح احساس امنیت کنند و از ترافیک وسایل نقلیه آزاد باشند.

≡ چالش مسایقه

حرکت عابر پیاده در جنوب فلوریدا به دلیل داشتن خیابان های عریض و دارای شکست و ساختمان هایی کوچک که بر روی لنداسکیپ سایه اندازی دارند، آفتاب بی وقفه، باران های ناگهانی و هوای شرجی و علاوه بر این موارد به دلیل حرکت عابران پیاده در خلاف جهت اتومبیل ها، می تواند چالش برانگیز باشد. به طور معمول گسترش مراکز شهرها با معماری با دیتیل های یکنواخت و مشابه جزئیات بومی ورودی های مبهم و هنرهای عمومی در پیاده روها همراه است.

≡ شرایط آثار

  • شرکت کنندگان مسابقه طراحی سایه شهری-فورت لادردیل باید اثری هنری ارائه دهند.
  • یک ورودی به مرکز شهر که از با استفاده از انرژی آب، باد و خورشید روشنایی شب را تامین کند و المان هایی اینتراکتیو داشته باشد.
  • این طرح باید برای مردم جذاب باشد تا تمایل داشته باشند با آن عکس بگیرند.
  • علاوه بر این موارد بخشی از جامعه در حال توسعه فورت لادردیل و خط آسمان آن باشد.
  • اثر باید به شکلی باشد که مردم را به نگهداری از این سازه و افراد بی خانمانی که در خیابان و در کنار این اثر زندگی می کنند، تشویق کند.
  • فینالیست ها باید از تاریخ این ناحیه و عنوان آن «ونیز آمریکا» الهام بگیرند.
  • شرکت کنندگان باید طراحی و هنر را رواج دهند و بتواند با «زندگی شهری زندگی خیابانی» گردشگری این منطقه را افزایش دهد.
≡ دانلودها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه