جستجو

فراخوان جشنواره فیلم و عکس «فرش خزان» توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ■

■ به منظور ثبت و ماندگاری جاذبه های زیبای فصل پاییر، دومین جشنواره فیلم و عکس « فرش خزان»  به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان در ۲ بخش عمومی و حرفه ای برگزار می‌شود. لازم به ذکر است برای ثبت این تصاویر، خزان برگ های پاییزی در پارک های ذیل از تاریخ ۱۰ لغایت ۳۰ آبانماه جمع آوری نخواهد شد:

  • –  گنجنامه
  • –  پارک ارم
  • –  پارک مردم (سمت بلوار فهمیده)
  • –  پارک بانوان
  • –  باغ ایرانی
  • –  حاشیه نواری کولاب
  • –  پارک نرگس

■ شرکت در بخش حرفه ای این جشنواره برای تمامی عکاسان، هنرمندان و علاقمندان به عکاسی آزاد است و شامل عکس‌های حرفه‌ای با کیفیت بالا از جاذبه های طبیعی فصل پاییز  در بوستان های معرفی شده می باشد.

■ حضور در بخش‌ عمومی این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و شامل عکس‌های عمومی یا سلفی از جاذبه های طبیعی فصل پاییز در بوستان های معرفی شده می باشد، لازم به ذکر است فایل اصلی عکس باید نزد صاحب عکس موجود باشد.

■ برگزارکننده فراخوان حق استفاده از عکس ها را در نمایشگاه، کلیه نشریات، مطبوعات، سایت‌های اینترنتی، سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان و غیره را داشته و به نمایش در آوردن آن‌ها در سایر مکان‌ها در داخل و خارج از کشور را با حفظ حقوق معنوی عکس برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

■ آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبانماه ماه ۱۳۹۶ می باشد.

■ عکس برگزیده در بخش حرفه ای : نفر اول مبلغ ۵ میلیون ریال ، نفر دوم مبلغ ۳ میلیون ریال ، نفر سوم مبلغ یک میلیون ریال

■ عکس برگزیده در بخش عمومی : نفر اول مبلغ ۳ میلیون ریال ، نفر دوم ۲ میلیون ریال ، نفر سوم یک میلیون ریال

علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را با ذکر نام و نام خانوادگی در زیر هر عکس و تعیین بخشی که علاقمند به شرکت در آن بخش هستند(عمومی یا حرفه ای)، به صورت دایرکت به آدرس اینستاگرام سازمان به نشانی  simasabzhmdیا به آدرس تلگرام سازمان به نشانی  simasabzhmd@ ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه