جستجو

فراخوان ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» توسط روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ■

■ ملوک سیدآبادی، مدیر فرهنگی هنری این منطقه و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق از برگزاری ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری درباره تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی بر پایه رضایت، انصاف، خدمت و احترام و مودت با تاکید بر به کارگیری یکپارچه ظرفیت‌های آموزشی تربیتی در رسانه‌های کشور و مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمنان برای فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی، ششمین جشنواره ادبی داستان کوتاه «نسیم کلمات» با موضوع «رسانه‌های جدید و نقش آن در خانواده پایدار» برگزار می‌شود.

■ سیدآبادی فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اخلاقی و ایجاد فرصت برای حضور مفید و مؤثر اعضای خانواده در کنار یکدیگر و استفاده مؤثر خانواده از اوقات فراغت به صورت جمعی را از رویکردهای این جشنواره برشمرد و افزود: آیات قرآن کریم، احادیث ائمه معصومین (ع) و یا محورهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که مورد الهام فکر اولیه برای نگارش داستان قرار گرفته و ویژگی‌های فکر اولیه داستانی از جمله شرایط شرکت آثار در جشنواره است و محدودیتی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

■ مهلت فرستادن آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۸ آذر است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در یک فایل word به همراه مشخصات شناسنامه‌ای به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگ‌سرای اخلاق یا به نشانی الکترونیکی  lib.akhlagh@yahoo.com ارسال کنند و آثاری که در جشنواره‌های دیگر شرکت و حائز رتبه شده باشند، داوری نخواهد شد.

■ جوایز نفرات اول تا سوم، یک دستگاه تبلت و نفرات چهارم و پنجم یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند به همراه لوح تقدیر است و به سایر هنرمندان که اثرشان برای چاپ در کتاب جشنواره برگزیده شود نیز لوح تقدیر و هدیه فرهنگی اهدا خواهد شد.

■ کانون «زنگ داستان» در برگزاری جشنواره مشارکت دارد و ابوالفضل درخشنده، نویسنده و مدرس ادبیات داستانی، به عنوان دبیر علمی و مسئول هیئت داوران با دبیرخانه جشنواره همکاری دارد.

■ دبیرخانه ششمین جشنواره «نسیم کلمات» در تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۱۲۳۰۳ آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه