جستجو

فراخوان طراحی پوستر «طراحی آنگونه که باید باشد» به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

■ مهلت: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ■

کنفرانس Parallel, Distributed, and Network-Based Processing که با نام اختصاری PDP شناخته می شود، در سال ۲۰۱۷ از هنرمندان، طراحان و همه کسانی که علاقمند به این شرکت در رقابت طراحی پوستر هستند، دعوت به ثبت نام کرده است. رقابت امسال به مسئله «مسئولیت ایجاد، رشد و تغییر افکار عمومی» کسانی که در زمینه ارتباط تصویری فعالیت می کنند اختصاص دارد. آثار برگزیده در نمایشگاهی به عموم عرضه می شوند و صاحبان آثار گواهی شرکت در نمایشگاه و جوایز ویژه از جمله تندیس «مکعب PDP» دریافت می کنند.

≡ موضوع مسابقه

■ «طراحی آنگونه که باید باشد». ما در جهانی مملو از اطلاعات زندگی می کنیم. در شکل های مختلف، بواسطه کانال های گوناگون و با روایت های مختلف، اطلاعات در هر چرخشی با ما گفتگو می کنند. جوامع با سرعت بیشتر؛ راحت تر و غیر قابل توقف تر در هر راهی با هم گفتگو می کنند. راه های بیشماری برای انتقال یک پیام وجود دارد، اما چه چیزی یک پیام را برای انتقال دارای ارزش می کند؟ بعنوان یک آفرینشگر بصری، شما مسئولیت خلق، جلب و تغییر نظر جمع را برعهده دارید. به همین دلیل است که ما مایل هستیم که بپرسیم «بهر حال طراحی خوب (در این دوره و زمانه) چیست؟ برخی می گویند طراحی خوب ممتاز است؛ شما را خوشحال و به شما کمک می کند؛ یک داستان را بازگو می کند. آنها می گویند یک طراحی خوب به شما الهام می دهد و شما را از شجاعت سرشار می کند، یک غافلگیری است؛ شما را می خنداند، سوال می پرسد، شما را به فکر فرو می برد. طراحی خوب برای شما چیست؟

≡ مشخصات پوستر ها

  • ■ فایل های ارسالی باید با مشخصات زیر با فشرده سازی چاپ با کیفیت بالا ارسال شود:
  • ■ PDF, B2 ( 500×۷۰۰ mm), 300 dpi, CMYK
  • ■ هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۵ پوستر ارسال کند.

≡ هزینه شرکت در مسابقه

  • ■ شرکت در این مسابقه رایگان است.

≡ دانلود

  • ■ برای دانلود کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه