جستجو
پوستر فراخوان طراحی کارت شناسایی ایثارگران

فراخوان طراحی کارت شناسایی ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

■مهلت: ۱۷ آبان■

بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم و تقدیس ایثار و شهادت و تسهیل در ارایه خدمات به ایثارگران، نسبت به طراحی و ارایه کارت شناسایی هوشمند ویژه ایثارگران اقدام نموده است.
از همه هنرمندان و گرافیست‌های استان قزوین دعوت می‌شود با مشارکت در این طرح، آثار خود را به بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال نمایند.
شرکت‌کنندگان در ارسال آثار باید به نکاتی مانند مفاهیم اسلامی و ملی، فرهنگ ایثار و شهادت، خلاقیت و نوآوری در ساختار و اصالت طرح و ایده و رعایت ابعاد استاندارد کارت و سایر مشخصات مطابق با موارد مندرج در سایت ایثار به آدرس  www.isaar.ir توجه کنند.
به برندگان طرح‌های برگزیده این فراخوان، جوایزی از نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۲ میلیون، ۸ میلیون و ۶ میلیون ریالی و از نفرات چهارم تا ششم هر یک ۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

[irp]

آخرین مهلت ارسال آثار، دوشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری می‌باشد و علاقمندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت ایثار به آدرس  www.isaar.ir مراجعه نمایند.
جهت دانلود فراخوان و اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه