جستجو
پوستر فراخوان مقاله نویسی همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران»

فراخوان مقاله نویسی همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

■مهلت:۱ آبان■

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین جشنواره‌های تئاتر کشور برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ در شهر همدان با عنوان جشنواره تئاتر امید اغاز به کار کرد. بعد از چند دوره برگزاری این جشنواره تعطیل شد و یک سال در شهر کرمان برگزار شد. بعد از یک وقفه دوباره این جشنواره از سال ۱۳۸۲ در شهر اصفهان آغاز به کار کرد و جشنواره سیزدهم به شکل بن المللی برگزار شد. این جشنواره تا سال ۱۳۸۹ یعنی شانزدهمین دوره در شهر اصفهان برگزار شد و سپس با تقاضای هنرمندان و مسئولان شهر همدان به این شهر انتقال یافت. از دوره هفدهم این جشنواره در شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر، در فراخوان همایش صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران آمده است که موضوع مقالات در راستای شعار جشنواره “نمایش مهر، بر صحنه کودکی” باید صرفاً «پژوهشی» بوده و به بررسی بخشی از «تاریخچه» تئاتر کودک در ایران بپردازد.

[irp]

بنابراین همایش، پذیرای مقالات «آموزشی» نخواهد بود. همچنین ستاد جشنواره به جهت سهولت کار هنرمندان و پژوهشگران، پذیرای مقالات به شکل کامل بوده و ارسال موضوع و یا چکیده اثر برای شرکت در مسابقه ضرورت ندارد.

فراخوان این بخش شامل ۳۹ موضوع پیشنهادی برای ارائه مقاله در این مسابقه است که پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند بامطالعه دقیق فراخوان از آن بهره ببرند.

مهلت ارسال مقالات تا تاریخ اول آبان ماه اعلام‌شده و آثار برگزیده اول تا سوم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

به هریک از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. مقالات برگزیده نیز در یک کتاب  منتشر و در  ایام جشنواره چاپ و رونمایی خواهد شد.

همایش حضوری در تهران و با حضور پژوهشگران، هنرمندان و اساتید برگزار خواهد شد. زمان و مکان آن پس از جشنواره بوده که متعاقباً تاریخ آن اعلام می‌شود. مقالات باید به‌صورت فایلword وpdf  همراه با رزومه چندخطی نویسنده و تلفن‌های تماس ، به آدرس ایمیل theatrekoodak۱۰۰@gmail.com ارسال شود.

دبیرخانه جشنواره با شماره تماس ۰۸۱۳۸۳۸۶۰۱۸ و ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۸ داخلی ۱۲۷ و سایت جشنواره به آدرس www.festival-children.ir پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان خواهد بود.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی آذرماه ۱۳۹۵ در شهر همدان برگزار می‌شود.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه