جستجو
پوستر فراخوان عکاسی با موضوع تجهیزات عکاسی TIPA Photo Contest 2023

فراخوان عکاسی از تجهیزات عکاسی TIPA Photo Contest 2023 منتشر شد.

  • مهلت: ۲۵ دی ۱۴۰۲

این مسابقه توسط انجمن مطبوعات تصویر فنی (Technical Image Press Association (TIPA)) برگزار می شود و در این دوره به بهترین عکس ها از تجهیزات عکاسی جایزه می دهد. انجمن مطبوعات تصویر فنی، TIPA که در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد، متشکل از انتشارات عضو متعددی در زمینه عکس/تصویر است که به صورت چاپی و آنلاین منتشر می شوند. این نشریات طیف کاملی از صنعت، از جمله عکاسی و تصویربرداری هنرهای زیبا، حرفه‌ای، تجارت و … را پوشش می‌دهند.

درباره مسابقه

  • برای شرکت در این رقابت باید بهترین عکس خود را از وسایل عکس، جدید یا قدیمی، گران قیمت یا ارزان را برای برگزارکنندگان ارسال کنید.

بخش های مسابقه:

  • دوربین من و من: به «سلفی دوربین» فکر کنید. یک سلف پرتره با دوربین در دست. از سطوح انعکاسی استفاده کنید یا حتی دوربین دیگری را روی سه پایه یا سطح قرار دهید و از تایمر خودکار استفاده کنید، به نحوی که فقط شما و دوربینتان سوژه های کادر باشید. همچنین می تواند یک عکس زیبا از یک قطعه منحصر به فرد باشد.
  • دوربین من در عمل: از یک دوست یا همکار بخواهید عکس هایی را که شما و دوربینتان را در محل کار نشان می دهد ثبت کند. به زمینه فکر کنید (رویداد ورزشی، پیاده روی در طبیعت، راه اندازی استودیو)، لوازم جانبی مانند سه پایه و فلاش، و موقعیت جالبی که ممکن است برای دریافت زاویه دید عالی استفاده کنید.
  • آنچه در کیف دوربین من است: چیدمان هوشمندانه و هنرمندانه دوربین ها، لنزها، لوازم جانبی، فیلترها، حتی فیلم. آنچه را که ممکن است برای کار در طبیعت، کارهای ورزشی، حتی عکاسی نجومی به میدان بیاورید، نشان دهید. می تواند در داخل کیف باشد یا در اطراف آن قرار گیرد. به نور و عمق میدان توجه کنید.

در هر بخش حداکثر ۵ اثر می توانید ارسال کنید.

هیئت داوران متشکل از کارشناسان به پنج پروژه عکاسی در هر یک از سه بخش، جوایزی اهدا خواهند کرد. هیئت داوران همچنین بهترین پروژه را از این دسته ها و یک برنده کلی را از بین برندگان همه دسته ها انتخاب می کند.

شرکت کنندگان باید کلیه حقوق مربوط به تصاویر ارسالی را داشته باشند.

برگزارکنندگان این حق را برای خود محفوظ می دارند که آثاری را که استانداردهای عرفی یا اخلاقی را نقض می کنند رد کنند. با ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان تأیید می‌کنند که تنها مولف ایده ارسال‌شده هستند، می‌توانند آزادانه از آثار ارائه‌شده و کپی رایت آن‌ها استفاده کنند و این تصاویر عاری از حقوق شخص ثالث هستند.

از مفاهیم ارسالی و آثار حاصله می توان برای مسابقه و ارزیابی و اهداف خبری استفاده کرد. برگزارکنندگان حق دارند آثار انتخاب شده توسط هیئت داوران را برای این منظور به نمایش بگذارند و همچنین آنها را در چارچوب ارزیابی ژورنالیستی منتشر کنند.

برای استفاده از عکس های اهدا شده در چارچوب مسابقه و ارزیابی ژورنالیستی آنها، شرکت کنندگان نمی توانند هزینه استفاده را مطالبه کنند.

عکس های فهرست نهایی (۱-۱۰) در هر دسته در ارتباط با مسابقه، توسط TIPA و انتشارات عضو TIPA منتشر خواهند شد.

هزینه شرکت در مسابقه

  • شرکت در مسابقه رایگان است.

جوایز مسابقه

  • برنده کلی ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهد کرد.
  • هر یک از برندگان دسته ها ۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.
لینک های مرتبط

وبسایت فراخوان TIPA Photo Contest 2023

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه