جستجو
مسابقه عکاسی زائران عشق

فراخوان مسابقه عکاسی زائران عشق توسط سازمان بسیج رسانه استان فارس منتشر شد.

■مهلت: ۴ آذر■

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مسابقه عکاسی موبایلی در دو بخش سلفی و آزاد با موضوع زیارت اربعین حسینی در استان فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام زائران استان فارس که در ایام اربعین امسال به عتبات عالیات و حرم های مطهر در کشور عراق مشرف می شوند می توانند با گرفتن عکس با دوربین های تلفن همراه خود در این مسابقه شرکت کنند.

امیری نژاد اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نمایش جلوه های باشکوه حماسه حضور مردم و شیعیان دردفاع از آرمان های اسلام، ثبت لحظه های ماندگار از سفر زائران حسینی به حرم های مطهر امامان در کشور عراق به ویژه حرم های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) با بهره گیری از هنر عکاسی به وسیله دوربین تلفن همراه است.

او بیان داشت: حضور افراد دراین مسابقه عکاسی محدودیت سن ندارد و شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را تا چهارم آذرماه ۹۵ یک هفته بعد از اربعین به تلگرام شماره تلفن ۰۹۰۱۴۹۵۲۳۷۴ و یا ایمیل bsj.r.fars@gmail.com ارسال کنند.

[irp]

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار و به نفرات برتر جوائز اهدا می شود اظهارکرد: از عکس های منتخب و برگزیده این مسابقه نمایشگاه عکس در شیراز برگزار می شود.

امیری نژاد گفت: همچنین امسال برای نخستین بار در کشور، کاروان پیاده بسیجیان اصحاب رسانه استان فارس شامل ۴۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه های فارس در راهپیمایی اربعین حضور خواهند داشت.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه