جستجو
زیباسازی شهر تهران

فراخوان آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار EPC سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد.

■مهلت: ۱۹ آبان■

سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد خدمات مهندسی، تدارکات و انجام عملیات اجرایی پروژه پل عابر پیاده حقانی را بر اساس قانون مناقصات و نظام فنی اجرایی شهرداری تهران از طریق فراخوان عمومی در قالب قرارداد EPC با مشخصات ذیل به شرکت واجد شرایط لازم واگذار نماید لذا بدینوسیله از شرکت هایی که مایل به دریافت اسناد ارزیابی توان ارجاع کار می باشند، دعوت به عمل می آید تا در ساعات اداری از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۸/۱۹ به آدرس: «تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، نبش خیابان شیرودی، پلاک ۲، طبقه اول، امور قراردادها»؛ و یا به درگاه اینترنتی سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانیwww.zibasazi.ir جهت دریافت اسناد مراجعه نمایند.
– کارفرما (مناقصه‌گزار): سازمان زیباسازی شهر تهران
– محل اجرای کار: تهران – بزرگراه حقانی – ضلع شرقی اراضی عباس آباد
– مشخصات پروژه : این پروژه به صورت یک سازه نمادین شهری بوده و سازه اصلی آن به صورت خرپای فضایی جوشی با دهانه ۹۰ متر و به وزن تقریبی ۵۷۰ تن و با عرشه به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع می‌باشد.
– حداقل رتبه پیمانکار مورد قبول: رتبه چهار رشته ابنیه یا رتبه چهار راه و باند معتبر، اخذ شده از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور
– تجربه و تخصص موردنیاز : احداث سازه‌های فولادی سنگین، سازه‌های خرپایی، پل‌های فلزی با دهانه بیش از ۴۰ متر و سازه‌های فضاکار جوشی
– تخصص انجام خدمات مهندسی : کلیه پیمانکاران باید دارای همکار طراح سازه (شخص حقیقی یا حقوقی) دارای تجربه در طراحی سازه‌های فولادی ویژه، سازه های فضاکار و قاب‌های دهانه بزرگ باشند.
گروه مشارکت: در صورت عدم وجود تخصص‌های فوق در مناقصه‌گر، پیمانکاران می‌بایست جهت تامین تخصص‌های فوق‌الذکر با تشکیل گروه مشارکت در مناقصه شرکت نمایند.
– مدت انجام خدمات مهندسی، تدارکات و ساخت جمعاً برابر ۸ ماه برآورد می‌گردد.
– مبلغ برآورد هزینه عملیات اجرایی : ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
– نحوه تامین اعتبار: تامین اعتبار و کلیه پرداخت‌ها به پیمانکار به صورت نقدی می‌باشد.

[irp]

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های ۸۹۳۵۷۳۲۶( واحد طراحی) و یا ۸۹۳۵۷۲۳۳ ( امور قراردادها) تماس حاصل نمایید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه