جستجو

فراخوان چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد.

  • مهلت: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، چهل و هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد را برگزار مینماید. به گزارش دبیرخانه مرکزی جشنواره فیلم رشد فراخوان چهل و هشتمین جشـنواره بینالمللی فیلم رشد، شـانزدهمین جشــنواره فرهنگیان و دانشآموزان و چهارمین جشــنواره دانشــجو معلمان فیلمساز اعلام شد.

≡ نحوه شرکت در مسابقه

بر اساس فراخوان اعلام شده فیلم‌سازان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌بایست تا تاریخ ۱۳۹۷/۵/۳۰ فرم الکترونیکی فراخوان را از طریق نشانی www.festival.roshd.ir تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. فیلم‌سازان محترم می‌توانند یک نسخه از فیلم خود را بر روی DVD به همراه کد رهگیری دریافتی، از طریق پست و یا به صورت حضوری به نشانی دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی واقع در : تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- ساختمان شماره ۴ وزارت آموزش و  پرورش (شهید سلیمی) – پلاک ۲۷۰ ارسال و یا تحویل نمایند.

≡ زمان بندی برنامه

  • تاریخ برگزاری جشنواره از ۲۵ آبان لغایت ۲ آذرماه ۱۳۹۷ در تهران خواهد بود. لازم به ذکر است کد رهگیری هنگامی به متقاضی اختصاص داده خواهد شد که تمامی اطلاعات خواسته شده به صورت صحیح وارد شده باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه