جستجو

فراخوان بین المللی جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی اسپانیا منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ آذر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنرآنلاین، فراخوان جشنواره دانشجویی IESFF با تمرکز بر مهارت داستان‌گویی و با رویکرد ویژگی‌های فردی و تجربیات شخصی فیلم‌سازان و با هدف اتصال تجربیات انسان‌های متفاوت به یکدیگر منتشر شده است. نخستین جشنواره بین المللی IESFF در بهمن ماه سال جاری با مشارکت دانشگاه IE اسپانیا و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و به دبیری شاهین جوادی نژاد برگزار خواهد شد.

هدف جشنواره

  • این جشنواره با هدف ایجاد ارتباطی برای داستان گویی در سرتاسر جهان، اتصال دنیای کسب و کار و هنر و کشف و معرفی استعدادهای جوان در سه بخش فیلم کوتاه با موضوع آزاد، فیلم کوتاه موضوعی و همچنین فیلم کوتاه اسپانیایی زبان آثار هنرمندان دانشجو را از سراسر جهان دریافت خواهد کرد.

رویکرد و موضوع جشنواره

رویکرد بخش موضوعی در فراخوان این جشنواره با عنوان «داستان من، دنیای من» ذکر شده و همچنین در بخش ویژه‌ای علاوه بر سه بخش اصلی، کلیپ‌های تبلیغات یک دقیقه‌ای نیز دریافت خواهد کرد.

جدول زمانی جشنواره

مهلت ثبت نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره IESFF اسپانیا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۷ بوده و بهمن ماه ۱۳۹۷ به عنوان زمان برگزاری جشنواره در این فراخوان آمده است.

نحوه شرکت در مسابقه

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با کلیک روی این لینک به بخش ثبت‌نام آدرس جشنواره رجوع کرده و نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین این جشنواره به وبسایت آن مراجعه نمایند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه